استوری جالب بازیکن آرژانتینی درباره ایران! + منظور او از "بزودی میبینمت" چه بود؟ + عکس

بازگشت پریرا به ایران بعد از انتشار این استوری منتفی شد! این در حالی است که او تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انظباطی سازمان لیگ والیبال محروم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، فردریکو پریرا، بازیکن آرژانتینی نیم‌فصل نخست تیم والیبال شهداب یزد با انتشار این استوری از عدم بازگشت به ایران خبر داد. 
یک ماه پیش و بعد از انتشار ویدیوهایی از تخلفات فدریکو پریرا، پشت خط زن آرژانتینی تیم شهداب یزد در فضای مجازی، این بازیکن از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد، اما در نهایت کمیته انضباطی رای به محرومیت تعلیقی و جریمه 30 میلیون تومانی او داد. 
تخلف اصلی این بازیکن آرژانتینی خطای عمدی روی تور بوده و با کشیدن تور امتیاز مربوط به تیم حریف را از آنها را گرفته است. همچنین در زمانی که خارج از زمین بوده و اصطلاحا در قسمت گرم کردن حضور داشته، علیرغم اینکه مسابقه در حالت رالی قرار داشته، با پرتاپ توپ به زمین باعث توقف بازی می‌شود که این اقدام تخلف بسیار بزرگی است. اما از آنجا که این حرکت از میان ازدحام بازیکنان انجام شده بود، تشخیص بازیکن متخلف سخت بوده و طبق فیلم آنالیز بازی که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت مشخص شد فدریکو پریرا آن اقدام را انجام داده است.

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 23428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha