درگیری فیزیکی در مجمع یک شرکت بورسی! + فیلم

ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد در مجمع شرکت سرمایه گذاری توسعه عمران استان کرمان درگیری رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد در مجمع شرکت سرمایه گذاری توسعه عمران استان کرمان درگیری رخ داده است.

 روز گذشته مورخه ۶ دی ۱۴۰۰ مجمع نماد کرمان در ساعت ۱۵ برگزار شد، اما این مجمع با حواشی جالبی همراه بود. فیلم یک درگیری از این مجمع در حال دست به دست شدن در فضای مجازی می باشد. 

ماجرای این درگیری چه بود؟

یکی از سهامداران با درصد مالکیت ۰/۰۰۰۰۱(یک ده هزارم درصد) روی سکو رفته، بر صندلی رییس مجمع می نشیند و  توجه حضار را جلب می کند. پس از درخواستها و صدای فریادهای مکرر حاضرین برای پایین آمدن ایشان با همکاری کارکنان سالن محل مجمع و سهامداران شرکت پایین آورده میشود.
فرد مورد اشاره در فرآیند پایین آمدن ضمن لگد زدن و واژگون کردن میز و لوازم مجمع، فریاد «کمک کمک» هم سر می دهد که با توجه اقدام ناحق او و اعتراض سهامداران به رفتارش واقعه را فیلم میگیرند.
همچنین قبل از شروع مجمع گروهی بالغ بر ۱۵ نفر غیر سهامدار با حضور در محل با تهدید به برهم زدن جلسه در خواست وجه برای ترک محل می کنند.
پدیده اخاذی با ابزار بر هم زدن نظم مجامع شرکتها، علی الخصوص از مالکان شرکتهای خصوصی بورسی پدیده جدیدی نیست ولی در شرایط فعلی بازار و با توجه به نارضایتی سهامداران از افت قیمت سهام و شاخص کل نسبت به سال گذشته نیازمند هوشیاری سهامداران خرد برای پرهیز از خوردن فریب اینگونه افراد و اغتشاش است.

بسیاری اعلام کرده اند که درگیری سهامداران با مدیرعامل کرمان بوده است اما ماجرا بر سر این بوده که یکی از سهامداران به بالای سِن رفته و بر صندلی های هیات رئیسه تکیه می زند که گویا گروه حفاظت مجمع سعی در برخورد با این فرد را دارند. 

به هر صورت هر آنچه بود این مجمع با همه حواشی هایش روز گذشته به پایان رسید. فیلم این درگیری را در زیر مشاهده کنید:

فیلم کامل درگیری:

۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 23409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 0
      آیا چون سهامدار "یک ده هزارم درصد" است حق اش را باید خورد و پولش را دزدید؟ آیا یگ یک سهامدار "یک ده هزارم درصد" حق اعتراض به بیعرضگی مدیر را ندارد؟ مگر پول همین سهامداران جزء نیست که جمع شده و مسئولین دارند میدزدند؟
    • مجید IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      1 0
      سلام کاری به نحوه نوشتن خبر از جانب شما را ندارم که کاملا برخلاف محتوای ویدئویی و واقعیت داستن هست که اون سهامدار خرد مورد ضرب و شتم هم قرار می‌گیرد . . .به هر صورت، هر اختلافی را به آرامش و صحب مقل انسان می توان حل کرد تا تبدیل به درگیری و آبرو ریزی نشه، بحث افت قیمت و توان مدیریت مدیرعامل و مسایل قانونی هم به جای خودش باید بررسی بشه رانه باید حقیقت ها را بدون جانب داری نشان جامعه بده و نه هر آنچه خودش یا اربابانش می خواهند