مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مجلس/سرنگ تزریق یک نماینده در دستشویی مجلس!

محمدجواد ابطحی نماینده سابق مجلس در گفتگویی اعلام کرده: مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف، فراوان است؛ حراست مجلس، سرنگ تزریق یک نماینده در دستشویی مجلس پیدا کرده بود . مصرف تریاک فراوان در بین نمایندگان در ادوار مجلس داشتیم، برخی نمایندگان گرفتار مواد افیونی بودند اما علاوه بر این موارد، قماربازی و موارد خلاف عفت عمومی نیز در بین نمایندگان دیده میشد. متاسفانه یک نماینده در مجلس هشتم حضور داشت و نمایندگان نیز ایشان را می‌شناختند و موضوع را می‌دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛محمدجواد ابطحی نماینده سابق مجلس در گفتگویی اعلام کرده: مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف، فراوان است؛ حراست مجلس، سرنگ تزریق یک نماینده در دستشویی مجلس پیدا کرده بود . مصرف تریاک فراوان در بین نمایندگان در ادوار مجلس داشتیم، برخی نمایندگان گرفتار مواد افیونی بودند اما علاوه بر این موارد، قماربازی و موارد خلاف عفت عمومی نیز در بین نمایندگان دیده میشد. متاسفانه یک نماینده در مجلس هشتم حضور داشت و نمایندگان نیز ایشان را می‌شناختند و موضوع را می‌دانستند.

حراست مجلس در دستشویی ساختمان مجلس، سرنگ‌های تزریق ایشان را نیز پیدا کرده بود و مسأله از طریق حراست، به هیات رئیسه اطلاع داده شده بود. من با ایشان صحبت کردم؛ ایشان گفت «ما خانوادگی بیش از ۴۵ سال عمر نمی‌کنیم و زندگی ارزش این حرف‌ها را ندارد!» یکی از نمایندگان در قاچاق طلا دخالت داشت و ردصلاحیت شد و خودش به اطرافیانش گفته بود من این ۴ سال بارم را بستم و مهم نیست که دیگر در مجلس نباشم.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 23401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha