مردم مالیات می دهند سرخابی ها شامل بخشودگی می شوند!

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: وضعیت بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال ۹۵ تعیین تکلیف شد و این دو باشگاه از لحاظ بحث مالیات هیچ مشکل خاصی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، امیرحسین مطلبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرونده بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  از سال‌های گذشته تا پایان سال ۹۵ در "هیات ۲۵۱ مکرر" مورد بررسی و بخشی از بدهی این دو باشگاه تا جایی که قانون اجازه می‌دهد مورد بخشودگی قرار گرفت و به اداره کل مالیاتی شمال استان تهران ارسال شد. در حال حاضر نیز این دو باشگاه تا پایان سال ۹۵ بدهی مالیاتی ندارند و اگر بدهی هم داشته باشند، در حال رسیدگی است.

او گفت: از لحاظ بحث مالیاتی این دو باشگاه دیگر مشکل خاصی ندارند و وضعیت بدهی‌های آن‌ها طبق روال قانونی تا پایان سال ۹۵ انجام شده و پرداخت‌هایی که لازم بود، صورت گرفته و دو باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان پیرامون این پرسش که وضعیت بدهی این دو باشگاه از سال ۹۵ تا به امروز چگونه است؟ افزود: از سال ۹۶ تا به الان  این دو باشگاه به دلیل پر کردن اظهارنامه مالیاتی، و هماهنگی خوبی که با اداره کل مالیاتی داشتند، مشکل مالیاتی ندارند و اگر بدهی هم وجود داشته باشد، در حال رسیدگی است.

مطلبی هم‌چنین درباره وضعیت بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها نیز گفت: برخی از فدراسیون‌ها به دلیل نداشتن حامی مالی خوب و اعتبار کافی براساس قانون هیات ۲۵۱ مکرر، بخشی از بدهی مالیاتی‌شان یا بخشوده شده و یا میزان بدهی‌شان کاهش پیدا کرده است. سایر فدراسیون‌ها نیز شرایط خوبی دارند و تا به امروز از نظر بحث بدهی مالیاتی با مشکل خاصی مواجه نبودند.

وی در پایان افزود: فدراسیون‌ها نیز همانند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل پر کردن اظهارنامه مالیاتی از سال ۹۶ تا به امروز مشکل خاصی از نظر بدهی مالیاتی ندارند و در صورت وجود بدهی، پرونده مالیاتی آن‌ها در حال بررسی و رسیدگی است، وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه هر کجا فدراسیون‌ها و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیاز به کمک داشته باشند، همکاری لازم را داشته است.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 23391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha