شکیلا در تهران! + عکس و فیلم

شکیلا نان سنتر ۲۷ ساله آمریکایی به شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان پیوسته است. او اولین بازی‌اش را نیز برای تیم شیمیدر انجام داد. او حالا با کوله باری از تجربه و با یک متر و نود سانتی متر قد در تهران به دنبال قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  شکیلا نان ( schaquilla Nunn) سنتر بلند قامت آمریکایی بازیکن تازه وارد تیم بسکتبال بانوان شیمیدر بود که اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

این دومین خرید خارجی شیمیدر است و نشان می دهد شیمیدر از هزینه برای قهرمانی ابایی ندارد. پیش تر “یلنا نیک پالیه ویچ” مونته نگرویی نیز به جمع شاگردان متشرعی اضافه شده بود.

شیمیدر پرستاره که با هدایت شایسته متشرعی در دور گروهی شکستی نداشته، با جذب این بازیکن آمریکایی که آمار و سوابق خوبی دارد، ترسناک تر شده است. البته تیم گروه بهمن نیز با جذب شوماری هریس آمریکایی برای پلی آف آماده به نظر می رسد و به طور کلی، پلی آف صحنه تقابل خارجی های لیگ بسکتبال زنان است.

شکیلا نان متولد ۷ جولای ۱۹۹۴ در شهر فیتویل جورجیای آمریکا است. سنتر ۲۷ ساله شیمیدر قم پیش از این سابقه بازی در تیم بسکتبال دانشگاه تنسی آمریکا را دارد.

او همچنین درفت WNBA توسط سن آنتونیو در سال 2017 را در کارنامه خود دارد که بیست و پنجمین بازیکن شد.

نان سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را در تیم کلترن در بوندسلیگا آلمان گذرانده و  تیم های الریاضی لبنان، الاهلی مصر و نوناوادینگ اسپکتر استرالیا دیگر تیم هایی هستند که بازیکن جدید شیمیدر در آن ها بازی کرده است.

شکیلا در ۶ بازی که برای الاهلی انجام داده است، آمار  متوسط ۱۱.۲ امتیاز، ۱۴.۵ ریباند و ۱.۷ پاس منجر به گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

در تیم الریاضی لبنان ۲۲.۵ امتیاز،۱۹.۵ ریباند، ۱.۱۳ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات در هر بازی آمار خوبی است که سنتر جدید شیمیدر از خود به نمایش گذاشته است.

شکیلا نان در دوره حضورش در بوندسلیگا نیز آمار خوبی داشته است؛ ۲۳.۸ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲.۵ بلاک شات، ۵۲.۷ درصد موفقیت در پرتاب های ۲ امتیازی و ۵۰ درصد موفقیت در پرتاب های ۳ امتیاز.

بخشی از افتخارات شکیلا نان

قهرمانی در بوندسلیگا زنان آلمانDBBL  با تیم کلترن در سال 2018

قهرمانی با الریاضی در لیگ بسکتبال زنان لبنان WLBL در سال 2019

MVP فینال لیگ بسکتبال زنان لبنان 2019

بهترین بازیکن، بهترین سنتر و بهترین لژیونر سال لیگ بسکتبال زنان لبنان ۲۰۱۹

امتیازآورترین و بیشترین ریباند در لیگ بسکتبال زنان لبنان

۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 23330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha