کدام شرکت‌های بورسی سود کردند؟

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی گزارش فعالیت یک ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی گزارش فعالیت یک ماهه خود را منتشر کردند. بر این اساس، شرکت‌های برکت، قاسم، قلرست و فوکا گزارش ماهانه منتهی به آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کردند.

شرکت گروه دارویی برکت با نماد برکت گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر این اساس این شرکت از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

برکت با سرمایه ثبت شده ۵۸۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است.

همچنین این شرکت در انتهای آذر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۴۵۴ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۵۷۳ درصدی به مبلغ ۳۰۵۸ میلیارد تومان رسیده است.

شرکت قاسم ایران نیز با نماد قاسم طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۵۱۸ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است.

قاسم با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۴۳ هزار میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

شرکت قند لرستان با نماد قلرست طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۴۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

قلرست با سرمایه ثبت شده ۴۰ میلیارد تومان طی عملکرد پنج ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افت داشته است.

شرکت فولاد کاویان با نماد فوکا طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۴۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش داشته است.

فوکا با سرمایه ثبت شده ۵۹ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۲ درصد رشد داشته است.

۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 23301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha