خواستگاری عجیب و منحصربفرد مربی شیرجه از دختر اسکی باز ایرانی در ترکیه + ویدیو

رقابت های اسکی آلپاین بین المللی ترکیه امروز به پایان رسید و قهرمانی عاطفه احمدی و خواستگاری از سمیرا زرگری پای سکوی اهدای مدال از اتفاقات جالب امروز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، رقابت های اسکی بین المللی آلپاین ترکیه امروز در هوایی سرد و برفی به پایان رسید و عاطفه احمدی و سمیرا زرگری چهره های شاخص امروز بودند.عاطفه احمدی ستاره جوان اسکی ایران که با سرعت در حال پیشرفت است امروز در مرحله پایانی این مسابقات، در بخش مارپیچ کوچک قهرمان شود. احمدی در حالی امروز روی سکوی نخست ایستاد که در روزهای اول و سوم این مسابقات، ۲ بار به مقام دوم رسیده بود و امروز سرانجام قدم به سکوی نخست گذاشت. فروغ عباسی اسکی باز المپین ایران – که پیش از این از اسکی خداحافظی کرده بود – در این مسابقات حاضر شد و در روزهای اول و سوم به مقام سوم رسید.

خواستگاری پای سکو از سمیرا زرگری

اتفاق جالب و احساسی امروز در حاشیه مراسم اهدای مدال عاطفه احمدی، برای سمیرا زرگری مربی شاخص اسکی ایران و مربی عاطفه احمدی رخ داد. سمیرا زرگری برای اهدای مدال به سمت سکو فراخوانده شد، مدال قهرمانان را بر گردن آنها آویخت و سپس به درخواست عاطفه احمدی کنار او روی سکوی نخست قرار گرفت. در این زمان، فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه از او خواستگاری کرد و سمیرا زرگری نیز این درخواست و حلقه خواستگارش را پذیرفت.

این صحنه احساسی، حاضران در مراسم اختتامیه را تحت تاثیر قرار داد و زیبایی احساس و حال و هوای برفی یک روز زمستانی را با هم تلفیق کرد.

ویدیوی لحظه خواستگاری را ببینید:

 


رقابتهای بین المللی اسکی ترکیه زیر نظر فیز(فدراسیون جهانی اسکی) برگزار شد و تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی کشورمان در آن حضور پیدا کردند.



 

۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 23286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 1
      تیم شیرجه ترکیه چه می کرده در زمان اسکی پس زیادم عجیب نبوده