دو گل برای بیست و دو امتیازی شدن سرخپوشان!

پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل ذوب آهن ۲۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

پارسا جعفری در دقیقه ۶۰ (گل به خودی) و مهدی ترابی در دقیقه ۸۷ (پنالتی) به نفع پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد، در رتبه سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن هم با این شکست کماکان با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

آلومینیوم اراک صفر – گل گهر سیرجان صفر

غول کش لیگ برتر در این هفته از رقابت‌ها مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت. نبرد دو تیم برنده‌ای نداشت و بازی به تساوی بدون گل رسید.

شاگردان خطیبی با این تساوی ۲۱ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند. در مقابل گل گهر با این شکست یک پله سقوک کرد و در رده نهم قرار گرفت.

هوادار یک– تراکتور صفر

شاگردان عنایتی پس از کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن به مصاف تراکتوری رفتند که این روزها فراز و نشیب فروانی دارد. نبرد شاگردان سولدو و عنایتی با برتری یک بر صفر شاگردان عنایتی به پایان رسید. محمدجواد محمدی در دقیقه ۵۸ تک گل هوادار را در این بازی به ثمر رساند.

هوادار با وجود این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و تا رده دهم بالا آمد و جای تراکتور را در این رده گرفت.

نفت مسجدسلیمان ۲ – فجرسپاسی صفر

شاگردان فراز کمالوند پس از روند ناامید کننده‌ای که طی چند هفته گذشته داشتند، بالاخره توانستند یک پیروزی را به دست آورند و با ۲ گل محمد بلبلی و میرهادی میرجوان از سد فجر سپاسی گذشتند.

نفتی‌ها با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند تا موقتا دو پله صعود کنند و در رده سیزدهم قرار بگیرند. فجر سپاسی با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان دوازدهم باقی ماند.

مس رفسنجان یک – نساجی دو

شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی در جام حذفی توانستند یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم شگفتی سازی مس رفسنجان به دست آورد و روند خوب شاگردان ربیعی را متوقف کنند.

گل اول نساجی را در این دیدار رضا جعفری در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند. در مقابل گادوین منشا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند و کار را به تساوی بکشاند اما حامد شیری در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و باعث برتری تیمش شد.

محمد ربیعی در این دیدار به دلیل اعتراضات شدید و مداومش از سوی داور اخراج شد.

۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳
کد خبر: 23247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha