تقلای بیت‌کوین برای رسیدن به مرز ۵۰هزار دلاری

دیروز قیمت بیت کوین و طلا در بازارهای جهانی هر دو اندکی افزایش پیدا کردند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  روند قیمتی اونس طلای بازارهای جهانی، در معاملات چهارشنبه، اندکی افزایشی شد. بسیاری از بازارهای جهانی از روز جمعه به مناسبت کریسمس تعطیل خواهند بود.اونس طلا در چند روز اخیر تسلط خود را بر مرز ۱۸۰۰ دلاری تا حدودی از کف داده است. اونس طلا در میانه بازار  متلاطم و همچنین نقدینگی پایین منتهی به معاملات پایانی سال ۲۰۲۱ و نگرانی در مورد گسترش نوع اومیکرون ویروس کرونا مواجه است.

طلا پس از رسیدن به اوج کوتاه مدت اواسط نوامبر(آذر)،  در محدوده حدود ۱۷۶۰ دلار و کمی بالاتر از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس قرار گرفته است.طلای فوریه(بهمن) با ۰.۱ درصد یا ۲.۴۰ دلار افزایش معامله شد که در اوایل چهارشنبه در آخرین بررسی پس از ۰.۳ درصد افزایش با ۱۷۹۱.۱۰ دلار در هر اونس معامله شد.

مجموعه ای از داده های اقتصادی آمریکا که دیروز منتشر شد تأثیر ناچیزی بر بازارهای فلزات گرانبها گذاشت. گاوهای طلا و نقره با وجود ریسک پذیری بهتر در بازار دیروز تحت تأثیر عملکرد فلزات خود قرار گرفتند.

gold

بیت‌کوین در تلاش برای ۵۰هزار دلار

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین/دلار آمریکا به بالاترین سطح از ۴۹هزار و ۶۰۰ دلار رسیده است که بالاترین میزان از ۱۳ دسامبر(۲۲آذر) است.

افزایش کریپتوهای متقابل ناشی از آشفتگی در لیر ترکیه در روز دوشنبه با افزایش قیمت بیت کوین و آلت کوین ها، با تمرکز بر سال جدید و سطوح قیمت بالای ۵۰هزار دلار، همچنان ادامه داشت. می‌توان گفت پس از مدتی شاهد اولین پیشرفت در بازار بیت کوین هستیم.

Screen Shot 1400-10-01 at 23.34.24

۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 23207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha