برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر/ده نفر مصدوم شدند + فیلم‌ها

در حادثه خروج متروی کرج_تهران از ریل چندین نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز  مترو خط کرج تهران از ریل خارج شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

آزادی قائم مقائم بهربرداری متروی تهران گفت: ساعت ۷:۰۵ برخورد ۲ خط قطار در ایستگاه چیتگر را داشتیم. علت حادثه مشخص نیست و تیم‌های فنی در حال بررسی هستند. عوامل امدادی فراخوانده شدند و در حال نرمال سازی مسیر و جداسازی واگن های آسیب دیده هستیم.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز گفت: ده نفر از مسافرین مترو آسیب دیده اند. یکی از مصدومین بدحال است. اورژانس هوایی آماده باش است.

وی گفت: ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران اعزام شده است.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٧:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد برخورد دو قطار در خط مترو کرج به سمت تهران، نرسیده به چیتگر در محدوده ایستگاه چیتگر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس اورژانس در مدت زمان یک دقیقه به محل رسید. 

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه علاوه بر اعزام آمبولانس‌ها، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد، گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفت. 

خالدی اظهار کرد: جمعا ۱۱ نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بد حال است. ۹ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی در پی نداشته و تنها برخورد داشته است؛ در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و مسئولان مترو در حال بررسی محل وقوع حادثه و چگونگی آن هستند.

مترو کرج ـ تهران از ریل خارج شد

۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 23167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha