مجری جنجالی رادیو جوان برکنار شد؟

حسن اسماعیل پور مجری و تهیه کننده برنامه ورزشی آفساید در رادیو جوان ، طی سه روز گذشته بر سر کار خود حاضر نشده که گفته می شود او به دلیل انتقادات بی محابا به چند مدیر ورزشی به خصوص مدیران سیاسی و فوتبالی از کار خود برکنار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  برنامه ورزشی آفساید از شبکه رادیویی جوان هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ به عنوان یکی از برنامه های پرطرفدار ورزشی که به موضوعات چالشی بصورت صریح و بی پرده می پردازد این روزها بدون مجری و تهیه کننده اصلی خود به روی آنتن می رود. حسن اسماعیل پور مجری و تهیه کننده این برنامه پر طرفدار رادیویی از ابتدای هفته جاری بر سر کار خود حاضر نشده و اجرای این برنامه بر عهده احسان هوشمندی گذاشته شده است. شنیده می شود دلیل این جابجایی برنامه های جنجالی و چالشی اسماعیل پوردر هفته های اخیر است که به موضوعات مرتبط با فوتبال به شکلی صریح و بی پرده پرداخته بود. 

غیبت اسماعیل پور این گمانه زنی را دامن زده که احتمالا او به دلیل اختلاف با مدیران رادیو اخراج و یا فعلا ممنوع الصدا شده است. 

گفتنی است وی در برنامه هفته گذشته خود با سعید محمد مشاور رئیس جمهور در حوزه مناطق آزاد هم مصاحبه ای انجام داد که می توانید در زیر ببینید و بشنوید: 

نقشه‌های سعید محمد برای جام جهانی قطر ! / سیاست‌های دولت رئیسی برای بهره‌برداری از جام جهانی

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 23118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha