شکایت گروهی از طلاب قم از ۱۵ بازیگر زن به دلیل بدحجابی/ اتهام :استفاده از ‎گل سر و کلاه لبه دار!

آن‌ها با مطرح کردن اتهام‌هایی مانند «وارد کردن زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل، نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان و محروم شدن از لذت انس با خدا» درخواست جبران ضررهای وارده به‌ خود را کرده‌اند. این طلاب حوزوی قم، «معلوم بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گل سر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق بدحجابی» برشمرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛اقتصاد آنلاین نوشت: گروهی از طلبه‌های حوزه علمیه قم، در قالب «مجمع جهادی روحانیون قم، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، مجمع فعالان امر به معروف قم و چند موسسه دیگر» از از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران به‌دلیل بدحجابی منجر به تحریک آنان به دادسرای قم شکایت کرده‌اند. آن‌ها با مطرح کردن اتهام‌هایی مانند «وارد کردن زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل، نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان و محروم شدن از لذت انس با خدا» درخواست جبران ضررهای وارده به‌ خود را کرده‌اند. این طلاب حوزوی قم، «معلوم بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گل سر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق بدحجابی» برشمرده‌اند.

به ادعای برخی از سایت های خبری، اسامی بازیگران زنی که در این شکایت نامه دیده می شود متین ستوده ،ترلان پروانه ، یکتا ناصر ، فریبا نادری ، آزاده محمدی ،هدیه تهرانی ، الناز شاکردوست ، بهاره رهنما ، بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی می باشند (رسما اعلام نشده)

Nm

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 23100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha