قهر مسی با جرارد پیکه؛ چرا پشتم در نیامدی؟

ال چیرینگیتو می‌گوید رابطه لیونل مسی و جرارد پیکه در بارسلونا پرتنش است و مسی هنوز پیکه را به دلیل حمایت نکردن از او در درگیری‌اش با باشگاه نبخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از ورزش سه، ادواردو ایندا روزنامه‌نگار مشهور اسپانیایی در برنامه تلویزیونی پربیننده ال چیرینگیتو اعلام کرد که رابطه دوستی قدیمی بین لیونل مسی و جرارد پیکه دو نفر از وزنه‌های مهم بارسلونا این روزها شکرآب است و مسی هنوز پیکه را به دلیل آنچه عدم حمایت او در جریان درگیری مسی با باشگاه می‌داند نبخشیده است.

ایندا در صحبتهای دیروز خود در ال چیرینگیتو گفت: " ماجرای تابستان امسال در بارسلونا مثل یک سریال ملودرام تلویزیونی بود که البته مسی در آن اشتباه کرد. مسی در طول ماجرا منتظر بود که بازیکنان بارسا از او حمایت کنند و پشتش بایستند. روزها یکی بعد از دیگری گذشت و حمایتی در کار نبود. البته بازیکنانی بودند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم خودشان را در صف ستاره آرژانتینی قرار دادند".

مسی در بارسلونا ماندنی شد؟ | شهرآرانیوز

ایندا در ادامه صحبتهایش گفت: " ولی مسی بیشتر منتظر حمایت نماد بارسلونا جرارد پیکه بود. حمایتی که هرگز از راه نرسید. همین باعث شد رابطه مسی و پیکه کاملاً تخریب شود. مسی پیکه را به دلیل عدم حمایتش نبخشیده. حمایت پیکه که یکی از کاپیتانهای بارسا و یکی از ستونهای تیم است برای مسی خیلی باارزش بود. لئو از این بابت خشمگین است چون انتظار داشت پیکه مستقیماً یا دست کم به صورت غیرمستقیم پشت او در بیاید".

۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 2310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha