کشته شدن ۲۵۰ سگ به دست میمون‌های انتقام جو

گزارش‌ها حاکی از آن است که گروهی از میمون‌ها در هند طی حملات انتقام جویانه ۲۵۰ سگ را کشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نیوز ۱۸؛  تعدادی از میمون‌‎ها در یکی از شهرهای هند بیش از ۲۰۰ سگ را در حملات "انتقام جویانه" با پرتاب از بلندی به کشتن داده‌اند. روستاییان معتقدند که میمون‌ها پس از کشته شدن یک بچه میمون توسط یک گله سگ، از آن‌ها انتقام گرفتند.

مردم محلی لاوول، یک شهر ۵ هزار نفری در حدود ۳۰۰ مایلی شرق بمبئی، به نیوز ۱۸ گفتند که میمون‌ها ماه گذشته پس از کشته‌شدن یک میمون شیرخوار توسط یک گله سگ دست به انتقام زدند. از آن زمان، میمون‌ها به محض مشاهده سگ‌ها، آن‎ها را می‌ربایند و به بالای درختان و ساختمان‌های بلند می‌کشانند.

میمون‌ها، سگ‌ها را به قصد کشت از ارتفاعات پرتاب می‌کنند و تاکنون تقریباً تمام سگ‌های شهر با این اقدام میمون‌ها کشته شده‌‎اند. به دنبال این اتفاق، ماموران یک بخش جنگلی محلی برای کمک به جمع‌آوری میمون‌های انتقام جو فراخوانده شدند، اما نتوانستند حتی یک میمون را به دام بیندازند. مردم دهکده سپس سعی کردند خود، میمون‌ها را بگیرند، اما تعدادی از آن‌ها در این روند مجروح شدند. میمون‌ها اکنون کودکان کوچک را نیز مورد هدف قرار می‌دهند و در لاوول "هراس" ایجاد می‌کنند.

/

استفانی پویندکستر استادیار دانشگاه می‌گوید: "در مطالعات انجام شده روی نخستی‌سانان در گروه‌های اجتماعی در باغ‌وحش‌ها دیده‌ایم که وقتی یکی از آن‌ها به نحوی مورد حمله قرار می‌گیرد، احتمال حمله آن‌ها به شخص سومی که با فرد متجاوز مرتبط است بیشتر از خود مهاجم واقعی است."

۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 23092
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha