واکنش تند فعالان بازار سرمایه به اظهارات خاندوزی / «دلال دلار کجا بود؟!»

در حالی که وضعیت بازار سهام این روزها به شدت وخیم است، اظهار نظر اخیر وزیر اقتصاد در مصاحبه تلویزیونی بر خشم فعالان بازار سهام از وضعیت موجود افزوده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز،در حالی که وضعیت بازار سهام این روزها به شدت وخیم است، اظهار نظر وزیر اقتصاد در مصاحبه تلویزیونی بر خشم فعالان بازار سهام از وضعیت موجود افزوده است. خاندوزی شب گذشته در مصاحبه تلویزیونی گفته دلال‌های دلار هزینه می‌کنند که من را تخریب کنند. منتقدان بازار سهام که فعالان و ذی‌نفعان این بازار هستند نیز در توییتر به این اظهار نظر عجیب، واکنش نشان دادند.

مشکانی کارشناس بازار سهام نوشت: «‏آقای خاندوزی، صدا میرسه؟! بقیه را شاید نشناسید، من را که میشناسید، ‎#دلال_دلار_کجا_بود؟! کسانیکه اعتراض میکنند، همه‌شان صدای سهامدارن متضرر هستند. این مشاوره غلط را چه کسانی میدهند؟ همتی را هم مشاورانش به باد دادند. فرمان را به سمت دره گرفته‌اید پدال گاز را هم تا ته فشرده اید.»

جواد فلاحیان کارشناس بازار سرمایه نیز نوشت: «‏بزرگترین دستاورد تیم اقتصادی دولت جدید این بود که بازار سرمایه را به فحش ناموسی تبدیل کرد کافیه به یه نفر بگی بورسی با چوب و چماق میزاره دنبالت.  »

بهنام صمدی، کارشناس بازار سهام نوشت: «‏این تابلوی نقاشی نیست بلکه دارایی سهامدارانه که هر روز داره نابود میشه. خاندوزی دیشب با توهین به سهامدارانی که حق‌شون رو مطالبه میکنن گفت از دلالان دلار پول میگیرن! روابط عمومی سازمان بورس هم با انتشار اخبار ناقص و کذب برای وزیر اقتصاد ماله میکشه و جو بازار سهام رو بهم ریخته»‎

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام در این باره عنوان کرد: «‏بچه های بازار سرمایه خدایی اون هزاران میلیاردی که وزیر محترم گفت دلالهای دلار خرج کردند که علیه ایشون مطلب بزنید رو تکخوری نکنید خدا رو خوش نمیاد سهم من رو هم لطف کنید بدید »

برخی دیگر از فعالان نیز توشته‌اند:

«‏اندازه بودجه خودت و دلالات اینجا هر روز سوختی میدیم مرد مومن.»

«‏این تابلو نقاشی نیست این نشان دهنده نارضایتی سهامداران به عملکرد دولت و وزرا است این واکنشی به بی تفاوتی وزیر اقتصاد نسبت به شرایط فعلی سهامداران است. وزیری که به دوربین نگاه میکند و میگوید:میخواهند مرا خراب کنند این عملکرد شماست آقای وزیر جای دفاع ندارد!

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 23080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha