اختصاصی / سجاد گنج‌زاده - طارق حمدی تکرار فینال المپیک ؟ / آلماتی صحنه دوئل مجدد خواهد شد؟

تیم‌های ملی کاراته کلیه رده‌های سنی ایران در قزاقستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به سر می‌برند . این در شرایطی است که مسابقات به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از فردا در شهر آلماتی قزاقستان آغاز خواهد شد و این در شرایطی است که تیم های شرکت کننده اسامی ملی پوشان خود برای حضور در مسابقات کومینه انفرادی و تیمی را اعلام کرده اند. در همین رابطه با تشخیص شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران ، به جای سجاد گنج زاده قهرمان المپیک ایران در وزن +۸۴ کیلوگرم مسابقات آسیایی قزاقستان ، صالح اباذری قهرمان اراکی کاراته ایران به روی تاتامی مسابقات انفرادی خواهد رفت و این یعنی نمی توان منتظر تکرار دوئل تماشایی و انتقام بر انگیز سجاد گنج زاده و طارق حمدی از عربستان در این وزن باشیم. گنج زاده و حمدی در فینال المپیک توکیو در حالی با هم مبارزه کردند که با ضربه ناجوانمردانه و خطای فاحش حمدی ، گنج زاده نقش زمین شد و نهایتا با تصمیم داوران به مدال طلای وزن +۸۴ کیلو رسید. 
البته این پایان کار نیست و همراهی سجاد گنج زاده با تیم اعزامی ، نشان از این دارد که شهرام هروی نام او را در لیست مبارزان کومیته تیمی ایران قرار داده که سایت رسمی رقابتها نیز این موضوع را تایید می نماید لذا در صورتی که تیم های کاراته ایران و عربستان در رقابتهای کومیته تیمی با هم برخورد کنند باز هم با تشخیص شهرام هروی احتمال رویارویی گنج زاده و حمدی وجود دارد. احتمالی که هرچند از شانس کمی برخوردار است اما صد در صد گریز پذیر نیست و شاید نهایتا هروی و گنج زاده مجبور شوند فینال المپیک توکیو را برابر کاراته کار عربستانی برگزار نمایند. 

برنامه کامل مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان + جدول و نتایج

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 23079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha