رئیسی دستور داد : جایزه ورزشکاران،بدون مالیات!

وزیر ورزش و جوانان، کسر هر گونه مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی را قویاً رد و تصریح کرد: اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این رابطه مربوط به پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم است، در دوره جدید با دستور رئیس جمهور هیچ مالیاتی از جوایز ورزشکاران کسر نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره انتقاد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، عنوان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی‌شود.

وی درباره اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این باره گفت: منظور آقای دبیر سال ۹۸ بود نه المپیک اخیر؛ پس از اظهارات دبیر، از خانم فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش سئوال کردم، آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که خانم فرامرزیان این مسئله را تکذیب کرد.

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت همچنین گفته: بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود. لذا از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

سجادی اضافه کرد: لازم به ذکر است تمامی جوایز قهرمانان نیز از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت ورزش تعلق نگرفته است.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 23065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha