سردار سلیمانی؛از فیگور زیر بغل تا گود زورخانه!

شهید سلیمانی در رزوهای جوانی مقطعی در باشگاه «رفاه کارگران»، در انتهای خیابان «ناصریه» (چهارراه کار کرمان) به ورزش پرورش اندام مشغول بود . او پیش از بدنسازی در باشگاه بانک رفاه از یکی دو سال قبل هم به زورخانه مرحوم «عطایی» در خیابان شهید چمران، روبه‌روی مسجد امام زمان(عج) رفت‌وآمد داشت و کنار پهلوانان در گود زورخانه به ورزش باستانی اشتغال داشت.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سابقه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، از آن زوایای پنهان یا کمتر دیده‌شده زندگی و فعالیت‌های شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» است.
شهید سلیمانی در رزوهای جوانی مقطعی در باشگاه «رفاه کارگران»، در انتهای خیابان «ناصریه» (چهارراه کار کرمان) به ورزش پرورش اندام مشغول بود . او پیش از بدنسازی در باشگاه بانک رفاه از یکی دو سال قبل هم  به زورخانه مرحوم «عطایی» در خیابان شهید چمران، روبه‌روی مسجد امام زمان(عج) رفت‌وآمد داشت و کنار پهلوانان در گود زورخانه به ورزش باستانی اشتغال داشت. 
در همین رابطه تصویر جالبی در فضای مجازی از سردار شهید قاسم سلیمانی منتشر شده که او را در کنار سایر باستانی کاران در روزهای جوانی نشان می دهد . گفته می شود سردار سلیمانی در این عکس 20-21 سال دارد و آنچه این عکس را جالب تر می کند فیگور جالب زیر بغل است که هر سه نفر آن را مقابل دوربین به نمایش گذاشته اند. 


علاوه بر این تصویر دیگری هم از شهید سلیمانی منتشر شده که وی را در کنار باستانی کاران و اهالی ورزش زورخانه ای کرمان نشان می دهد. 

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 22993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha