دختر هندبالیست ایرانی کجاست؟ پلیس اسپانیا و سفارت ایران در جستجوی شقایق باپیری + تصاویر

صفحات اجتماعی شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران همچنان فعال است در حالی که غالبا ورزشکارانی که پناهنده می شوند بلافاصله صفحات خود در شبکه های اجتماعی را خصوصی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، تیم ملی هندبال بانوان ایران که در رقابتهای قهرمانی جهان حضور دارد، روز جمعه و با پایان رقابتهایش به تهران بازخواهد گشت اما در فاصله دو روز مانده تا زمان بازگشت این تیم، شقایق باپیری یکی از بازیکنان محل اردوی تیم ملی را ترک کرد و تاکنون به محل اقامت ملی پوشان برنگشته است.

 شقایق باپیری عضو تیم ملی هندبال ایران است که قرار بود در آخرین دیدار این تیم هم به میدان برود سه شنبه شب و پس از انجام تست پی سی آر محل اسکان تیم ملی را ترک کرد و با وجود پیگیری هایی که مسئولان تیم داشته اند هنوز نتوانسته اند از او خبری بگیرند. در صورتی که این بازیکن به همراه اعضای تیم به ایران برنگردد به نظر می رسد یک پناهندگی دیگر برای ورزش ایران رقم خواهد خورد.


یک سایت دانمارکی مدعی شده است که شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا به سر می‌برد، ناپدید شده است. به دنبال ناپدید شدن ۴ ورزشکار کامرونی در این مسابقات، بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی ایران هم بدون هیچ اثری، ناپدید و این خبر توسط فدراسیون جهانی و برگزارکننده اسپانیایی، تایید شده است. جومه فورت، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی هندبال در این مورد گفت: ما روز سه‌شنبه متوجه ناپدید شدن این بازیکن شدیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، اطلاع دادن به پلیس بود. تیم ایران جمعه به ایران بازمی‌گردد و مسئولان فدراسیون به دنبال این هستند که وی را پیدا کنند.



موضوع مهم این است که صفحات اجتماعی شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران همچنان فعال است در حالی  که غالبا ورزشکارانی که پناهنده می شوند بلافاصله صفحات خود در شبکه های اجتماعی را خصوصی می کنند. 
علاوه بر این موضوع مشاجره خبرنگار یکی از شبکه های فارسی زبان با مسئول حراست تیم به علت آنچه دخالت در مصاحبه ورزشکاران با این شبکه خوانده شده بود از حواشی مهم این سفر بود. این در حالی است که یکی از مهمترین وظایفی که برای مسئولین حراست تیم های ورزشی نوشته شده جلوگیری از پناهنده شدن ورزشکاران است. 
و عجیب تر اینکه سرپرست تیم ملی هندبال در این رقابتها کارمند دبیرخانه فدراسیون بوده که انتخابش از سوی فدراسیون هندبال سوال برانگیز است. 

برنامه کامل مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان، اسپانیا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 22978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      1 0
      معلوم نشد ه پناهنده شده یابرگشته به ایران