پرسپولیس یک قدم تا صدر! / پیروزی تراکتور در هفته دهم

پرسپولیس با برتری سه بر یک مقابل پیکان، اختلاف خود با تیم‌های صدرنشین را جبران کرد و به یک امتیازی صدرجدول رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، صنعت نفت آبادان و شهر خودرو امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال به میزبانی شاگردان منصوریان مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

صنعت نفت در این دیدار حملات دامنه‌داری به روی دروازه شهر خودرو داشت اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و همچنین واکنش‌های فراهانی، دروازه‌بان شهر خودرو مانع گل‌زنی شاگردان منصوریان در این دیدار شد. با این حال بالاخره در ششمین دقیقه از اوقات تلف شده نیمه دوم، شروین بزرگ با ضربه‌ای برگردان در میان نگاه همه بازیکنان توپ را وارد دروازه شهر خودرو کرد تا صنعت نفت به این سه امتیاز مهم برسد.

با این نتیجه صنعت نفت و شهر خودرو به ترتیب با ۹ و دو امتیاز در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

آلومینیوم هم‌امتیاز استقلال شد/ تراکتور مقابل چشمان عزیزی خادم پیروز شد

آلومینیوم اراک با توقف مقابل نساجی مازندران، مانند استقلال ۲۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت.

 هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام چهار بازی ادامه یافت که در مهم‌ترین بازی آلومینیوم اراک به مصاف نساجی مازندران رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل این بازی برای نساجی، کریم اسلامی روی پاس گل جعفری در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند و میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی موفق شد در دقیقه ۷۵، آلومینیوم اراک را از شکست فراری دهد. شاگردان خطیبی با این تساوی مثل استقلال ۲۰ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتند.

تراکتور موفق شد با دو گل از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد و سومین برد خود را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد. رضا دهقانی در دقیقه ۱۴ این بازی در گوشه محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم و دیدنی توانست گل اول بازی را به ثمر رساند و سامان نریمان‌جهان در دقیقه ۳+۹۰ اختلاف را دوبرابر کرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، تماشاگر ویژه این بازی بود.

در بازی دیگر این هفته، تیم هوادار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان موفق شد با یک گل از سد ذوب‌آهن بگذرد تا شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته رقابت‌های لیگ برتر کسب کند. تک گل این بازی را امیرحسین خدامرادی در دقیقه ۷۳ به ثبت رساند.

همچنین دیدار فجر سپاسی و مس رفسنجان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان محمد ربیعی برای ماندن در کورس بالای جدول به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتند اما زردپوشان شیرازی مانع از پیروزی مسی‌ها شدند.

پرسپولیس یک امتیاز تا صدر 

 در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ایران، پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان گل‌محمدی با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود را شکست دادند.

مهدی عبدی در دقیقه ۱۷، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۴ و علی شجاعی در دقیقه ۴+۹۰ برای پرسپولیس گلزنی کردند. علیرضا کوشکی نیز در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی برای پیکان گلزنی کرد.

با این برد، پرسپولیس ۱۹ امتیازی شد و توانست تا یک امتیازی صدرجدول پیش برود ولی به دلیل تفاضل کمتر نسبت به سایر رقبا، در رده پنجم قرار گرفت.

۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 22971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha