پاسخ تند مجری تلویزیون به نماینده مجلس: شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ + فیلم

محمد دلاوری مجری برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما در پاسخ به موسوی نماینده مجلس گفت: شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛محمد دلاوری مجری برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما در پاسخ به موسوی نماینده مجلس گفت: شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ مگر سرود ملی ما را با دبه زده‌اند؟ آن کسی باید برود که بین مردم تفرقه می‌اندازد!

گفتنی است سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم  در رابطه با ممنوعیت ورود ابزارآلات موسیقی گفته بود: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

موسوی با تاکید بر این موضوع که صلاح نیست آلات موسیقی به کشور وارد شود، گفت: بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود. بنده و همکارانم به عنوان خادم مردم دغدغه شب و روز ما فقط معیشت مردم است.

وی در ادامه تاکید کرد: آلات موسیقی که جزء کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. عینک افتابی و یا آلات موسیقی باشد یا نباشد هیچ تفاوتی در زندگی مردم ایجاد نمی‌کند.

 موسوی در پایان گفت: اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، کشورهای دیگر هستند می‌توانند از ایران بروند!

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 22894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha