۵۰ هزار دلار بدهید کشتی می گیرم! / حرفه ای گری یا سواستفاده؟

دن گیبل استیونسون پدیده سنگین وزن کشتی آمریکا برای رویارویی با امیر حسین زارع ۵۰ هزار دلار پول خواست.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، گابل دن استیوسن نابغه ۲۱ ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک توکیو با شکست چهره‌های مطرحی همچون طاها آکگل ترک و گنوپتریاشویلی گرج به مدال طلای المپیک رسید.

وی پس از المپیک، در رقابت‌های قهرمانی جهان غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی خبر داد.

در حاشیه برگزاری رقابت‌های جهانی نروژ که با درخشش امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی ایران و کسب مدال طلای این رقابت‌ها همراه بود، روسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی دوستانه در ایالت تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن سال جاری برگزار شود به توافق رسیدند.

پس از این اتفاق، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی خبر داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت:"به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد". موضوعی که با استقبال زارع مواجه شد و وی نیز عنوان کرد مشتاق رویارویی با استیوسن است.

اما این کشتی گیر آمریکایی ساعتی پیش درخواست عجیبی را برای حضور در تیم آمریکا برای دیدار دوستانه با ایران مطرح کرد.
وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار ۵۰ هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 22872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha