کفاشیان: احمدی نژاد به من نگفت علی دایی را برکنار کن!

مصاحبه روز گذشته محمد آخوندی سخنگوی اسبق وزارت ورزش بازتاب مختلفی در رسانه ها داشت. در همین رابطه علی کفاشیان نظر متفاوتی دارد و به نوعی حرف های آخوندی را تکذیب کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال  در پاسخ به این سوال که آیا اظهارنظرهای آخوندی مبنی بر دستور احمدی‌نژاد برای برکناری علی دایی را خوانده است یا نه گفت: شما دنبال قاتل بروسلی هستید؟ خود علی دایی یادش رفته، شما هنوز پیگیرید؟ (خنده)

نکته جالب توجه این است که او باز هم از موضع خود کوتاه نیامد و درباره این که صحبت‌های آخوندی درست است یا خیر گفت: شاید رئیس‌جمهور به آقای آخوندی دستور داده که دایی را بردارند. من که با احمدی‌نژاد ارتباطی نداشتم و یادم نمی‌آید که زنگ زده باشد و بگوید دایی را بردار!

علی کفاشیان درباره این موضوع که بارها تاثیر رئیس‌جمهور در این اتفاق را تکذیب کرده، اظهار کرد: من گفتم که با احمدی‌نژاد ارتباطی نداشتم. ارتباط ایشان با آقای علی‌آبادی بود و به هر حال اگر نظری داشتند، به ایشان می‌گفتند.

کفاشیان در توضیح این مسئله که چرا اعلام کرده علی دایی را هیات‌رئیسه برکنار کرده است، گفت: شما که من را می‌شناسید؟ اگر چیزی باب میلم نبود، انجام نمی‌دادم. همان موقع از وزارت ورزش نظر دادند که علی دایی را بردارید. ما هم در هیات‌رئیسه مطرح کردیم دیدیم همه موافق هستند و او را از تیم ملی برکنار کردیم.

وی در ادامه افزود: شک نکنید اگر هیات‌رئیسه نظر مخالف می‌داد ما علی دایی را برکنار نمی‌کردیم. به نظرم همان موقع هم ما کار درستی نکردیم. باید علی دایی را نگه می‌داشتیم تا پایان رقابت‌های مقدماتی همراه تیم ملی باشد. در آن صورت شانس بیشتری هم برای صعود داشتیم. ببینید آقای علی‌آبادی گفت و تاکید کرد که ایشان نباشد. نظرشان این بود که علی دایی نباشد. ما گفتیم بگذارید جلسه هیات‌رئیسه را تشکیل دهیم و نظرات را بپرسیم. شک نکنید اگر مخالفت می‌کردند، دایی را برکنار نمی‌کردیم.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 22850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha