بازگشت فردوس پور با ۳۶۰ ؟ /شرط عادل برای بازگشت به شبکه سه

این روزها شایعات درباره بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون زیاد است و گفته‌ می‌شود او دوباره به قاب جادویی تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، شنیده می شود درصورت جدایی فروغی از شبکه سوم سیما، عادل فردوسی پورمجری تهیه کننده محبوب تلویزیون به این شبکه باز خواهد گشت. این در حالی است که همشهری آنلاین رفتن تغییر مدیران شبکه سه و افق را تکذیب کرده است.

در برخی محافل گفته می شود اسم برنامه جدید فردوسی پور «فوتبال ۳۶۰ خواهد بود که برنامه ای جذاب پیرامون موضوعات مختلف وحواشی فوتبال کشورمان است اما عادل فردوسی پور تاکید کرده است در صورتی به شبکه سه بازمی گردد که همان برنامه ۹۰ را اجرا کند.
از چند روز پیش هم در فضای مجازی این شایعه پخش شده که علی فروغی، رییس شبکه سوم به شبکه افق رفته است و از این به بعد قرار است مدیر شبکه افق باشد. تا این لحظه هنوز صدا و سیما به صورت رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده ولی اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سوم پررنگ تر خواهد شد.پیش از این جبلی، رییس صدا و سیما هم اعلام کرده بود مخالفتی با بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ندارد.

علی فروغی مخالف سرسخت عادل فردوسی پور بود و خیلی ها معتقد هستند اگر فروغی از شبکه سه برود، ممکن است عادل فردوسی پور به تلویزیون برگردد.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 22849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha