ناوگان بشقاب‌پرنده‌ها بر فراز اقیانوس آرام + ویدئو

ویدیو ۵۳ ثانیه‌ای سه مجموعه از چهار چراغ را نشان می‌دهد که هماهنگ با هم، بالای ابرها در حال پروازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، ظاهرا یک خلبان نظامی آمریکایی‌ را در حال رصد «ناوگان» بشقاب‌پرنده‌ها در بالای دریای چین جنوبی نشان می‌دهد.

به گفته «امریکن میلیتاری نیوز»، این ویدیو که در ۲۴ نوامبر فیلمبرداری شده است، در ۴ دسامبر در یک تارنمای ردیابی بشقاب پرنده‌ها آپلود شد.

صدای خلبان شنیده می‌شود که می‌گوید: «نمی‌دانم آن چیست»، و می‌افزاید: «چیز لعنتی عجیبی است». این ویدیو در حالی به پایان می‌رسد که بشقاب‌پرنده‌های گزارش شده در هوای رقیق ناپدید می‌شوند و خلبان می‌گوید: «رفتند».

گزارش شده است او در حال پرواز در ارتفاع ۳۹ هزار پایی بالای بر فراز دریای چین جنوبی، نه چندان دور از هنگ کنگ، بوده است که آن نورها را می‌بیند.

این کلیپ ویدیویی که ۵۳ ثانیه طول می‌کشد، سه مجموعه از چهار چراغ را نشان می‌دهد که هماهنگ با هم، بالای ابرها در حال پروازند و شبیه هیچ هواپیمای شناخته شده‌ای نیستند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: «نخست فکر می‌کردم انعکاس شیشه کابین خلبان است ... اما نه. این با آن جور در نمی‌آید. حالا به این فکر می‌کنم که آیا این یک تمرین متقابل نظامی بوده است؟»

یک کاربر دیگر ادعا کرد: «با توجه به این که میلیاردها کهکشان وجود دارد که حاوی میلیون‌ها ستاره و سیاره است، عقل حکم می‌کند که هم موجودات دیگری باهوش‌ کمتر از انسان‌ها وجود دارند (که تکامل‌شان زمان چندانی نمی‌برد) و هم موجوداتی بسیار باهوش‌تر از ما.»

بسیاری دیگر پذیرفتند که «سروران» بیگانه ما آمده‌اند و آن ویدیو را به‌شوخی گرفتند.

آوریل هینز، مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده، ماه گذشته عنوان کرد که اگرچه چنین گزارش‌هایی تایید نشده باقی مانده است، وجود حیات فرازمینی را رد نمی‌کند.

او گفت: «همیشه این پرسش مطرح است که آیا چیز دیگری وجود دارد که ما به سادگی آن را نمی‌فهمیم و ممکن است منشا فرازمینی داشته باشد؟»

اگرچه هیچ بیانیه‌ای هنوز درباره رویت ۲۴ نوامبر ارائه نشده است، نخستین بار نیست که فیلمی از آنچه به نظر می‌رسد بشقاب پرنده است، منتشر می‌شود.

دریای چین جنوبی محل افزایش فعالیت نظامی چین نیز هست، و همین امر می‌تواند نورهای موجود در ویدیو را توضیح دهد.

© The Independent

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 22848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha