باخت عجیب هندبالیست‌های خانم به آنگولا / ۴۱ گل برابر هشت!

تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود از مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا مقابل آنگولا هم شکست خوردند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، ملی‌پوشان هندبال زنان ایران در دومین دیدارشان از جام ریاست جمهوری مسابقات قهرمانی جهان مقابل آنگولا مسابقه دادند که با نتیجه ۴۱ بر ۸ یعنی با ۳۳ اختلاف گل شکست خوردند.

تیم ملی ایران در دقایق ابتدایی این بازی موفق به گل زنی نشد و تا دقیقه ۱۳ تنها یک گل را به ثمر رساند، در حالی که آنگولا هشت گل را ثبت کرده بود. در نهایت هم نیمه اول با اختلاف ۲۴ بر ۴ به سود تیم ملی آنگولا به پایان رسید.

گل‌های نیمه نخست این بازی را آرزو کیانی و مینا وطن پرست هر کدام دو گل به ثبت رساندند. در نیمه دوم این بازی نیز کیانی آرا ۲ گل و نوریه عباسی و مینا وطن پرست هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

ایران پیش از این در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان مقابل رومانی با نتیجه ۱۱ بر ۳۹، مقابل نروژ با حساب ۹ بر ۴۱ و مقابل قزاقستان با نتیجه ۲۵ بر ۳۱ شکست خورده بود. همچنین تیم ملی هندبال زنان ایران پیش از این مقابل ازبکستان (۳۲ بر ۳۷) شکست خورده بود. این بازی بیشترین تفاضل گل برای ایران بود. دختران هندبال ایران باید دوشنبه در دیداری دیگر به مصاف تیم ملی کامرون بروند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ آذر به میزبانی اسپانیا آغاز شد. تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه بود که مقابل هر سه تیم شکست خورد و در رده چهارم گروه C قرار گرفت و به پرزیدنت کاپ راه یافت. تیم ملی ایران باید برای کسب عنوان ۲۵ تا ۳۲ جهان با کامرون، آنگولا و ازبکستان رقابت کند.

برنامه کامل مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان، اسپانیا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱
کد خبر: 22814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha