پولادگر جایگزین علی‌نژاد؟ رئیس تکواندو معاون وزیر می شود؟

گفته می شود وزیر ورزش به زودی با استعفای مهدی علی نژاد موافقت و حکم محمد پولادگر رئیس پر انتقاد فدراسیون تکواندو را به عنوان معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش صادر خواهد کرد. امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک و معاونت اسبق وزیر ورزش ، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر ورزش پایه وزارت ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و یا محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو .... کدامیک مدیریت اصلی ترین نهاد ورزش قهرمانی را از آن خود خواهد کرد؟

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  انتظار می رفت حمید سجادی بعد از ورود به ساختمان وزارت ورزش اولین تصمیم خود برای تکمیل چارت مدیریتی این وزارتخانه را در مورد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای انجام دهد که به دلیل مرتبط بودن با تمام فدراسیون ها، مجامع آنها و ... از اهمیت بالایی برخوردار است اما این تصمیم گیری تا به امروز به تاخیر افتاده است.

این در حالی بود که همزمان با حضور حمید سجادی در وزارت ورزش نام گزینه‌های زیادی برای صندلی‌های معاونت یا مدیریت این وزارتخانه بر سر زبان‌ها افتاد که برخی از آنها به همین معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای نزدیک بودند اما عدم جمعبندی قطعی وزیر ورزش در مورد آنها باعث شد این معاونت و صندلی مهمش کماکان در اختیار مهدی علی نژاد بماند.

علی رغبتی از جمله مدیران پیشنهادی برای معاونت اول وزارت ورزش بود، مدیری قدیمی و با تجربه که طی سال‌های گذشته حضور ثابت و مستمری در وزارت ورزش داشت و مدت زمانی را هم با عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سپری کرد. مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم دیگر گزینه‌ محتمل برای بر عهده گرفتن مسئولیت این معاونت بود اما شانس وی هم مانند رغبتی به مرور کم شد.

در این میان نام محمد پولادگر هم برای معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مطرح شد اما وقتی او در انتخابات اتحادیه تکواندو آسیا متصدی نایب رئیسی شد و این گونه شرایط را برای خود و ورود دوباره به انتخابات فدراسیون تکواندو ایران مهیا کرد (بر اساس آئین نامه جدید انتخاباتی فدراسیون‌ها)، احتمال حضورش در وزارت ورزش کمتر شد.

ورود پولادگر به انتخابات ۲۵ دی ماه تکواندو -برای ششمین دوره متوالی- نام وی را از فهرست گزینه های معاونت وزارت ورزش خارج کرد؛ البته برای زمان کوتاه چراکه مجددا نام او به عنوان گزینه اصلی مطرح شد و اینبار خیلی جدی تر ...
وزیر ورزش و مشاورانش در مورد محمد پولادگر و تصدی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش توسط وی به جمع بندی قطعی رسیده است و به زودی حکم او صادر خواهد شد.

این اتفاق در همین هفته و شاید هم امروز رقم می خورد. بدین ترتیب مهدی علی نژاد پس از ۲۲ ماه از وزارت ورزش خارج می شود. علی نژاد ۲۸ اسفندماه ۹۸ با حکم مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای شد.

در این میان مطرح شدن استعفای مهدی علی نژاد از معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش هم بیشتر یک تاکتیک رسانه ای است  و البته موید همین موضوع است که بررسی ها در مورد جایگزین وی نهایی شده و او باید همین روزها صندلی خود در وزارت ورزش را ترک کند.

در هر صورت معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش آخرین جابجایی مهمی است که توسط حمید سجادی انجام می شود. وی پیش از این در بخش ورزش و در رابطه با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و معاونت ورزش بانوان و معاونت مدیریت و توسعه منابع تصمیم گیری کرده بود.

۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 22802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha