قلعه نویی و تیمش صدرنشین جدول لیگ برتر

تراکتور تبریز ۳ بر ۲ باخت و گل گهر با عبور از شهر خودرو ته جدولی صدر را از سپاهان پس گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال چهار دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در مسجدسلیمان، رفسنجان، مشهد و اراک برگزار شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

شهرخودرو مشهد یک – گل گهر ۲

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از نتایج موفق خود در چند هفته اخیر این بار مقابل تیم انتهای جدولی شهرخودرو قرار گرفتند و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند، توانستند به بازی برگردند و با دو گل سعید صادقی و رضا شکاری در دقایق ۶۵ و ۷۱ بازی را به نفع خود به پایان برسانند. تک گل شهرخودرو در این دیدار توسط ابوالفضل عکاشه در دقیقه ۶۰ به ثمر رسید.

گل گهر با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و صدرجدول را از سپاهان پس گرفت. شهرخودرو با این شکست همچنان دو امتیازی و در انتهای جدول باقی ماند.

مس رفسنجان ۳ – تراکتور ۲

این دیدار که به میزبانی‌ مسی‌ها برگزار شد با برتری ۳ بر ۲ شاگردان ربیعی به پایان رسید تا نارنجی پوشان چهارم پیروزی پیاپی خود را به دست آورند و با ۱۷ امتیاز تا رده پنجم صعود کنند. تراکتور با این شکست، ۸ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوازدهم قرار دارد.

سه گل مس در این دیدار توسط گادوین منشا، مجید علیاری و فراز امامعلی در دقایق ۳۲ ، ۶۵ و ۸۳ به ثمر رسید و در مقابل ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۶۳ و محمد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ دو گل تراکتور را به ثمر رساندند.

آلومینیوم اراک یک – فجرسپاسی شیراز صفر

دو تیم در این دیدار موقعیت‌هایی را روی دروازه هم به وجود آوردند اما ناموفق بودند تا این‌که شاگردان خطیبی در دقیقه ۸۱ توسط محمود قائد رحمتی به گل رسیدند. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر اراکی‌ها به پایان رسید.

خطیبی و تیمش با این پیروزی پنجمین پیروزی فصل خود را تجربه کردند و ۱۹ امتیازی شدند و به در رده سوم صعود کردند. در مقابل، شاگردان کلانتری ۹ امتیازی باقی ماندند.

نفت مسجدسلیمان یک – ذوب‌آهن یک

نفتی‌ها در این دیدار با گلزنی کرار جاسم از روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۳۶ دروازه ذوب‌آهن را باز کردند اما شاگردان مهدی تارتار با فشار روی دروازه نفت توانستند با گلزنی محمد خدابنده‌لو کار را به تساوی بکشانند و از شکست فرار کنند.

پس از این دیدار نفتی‌ها ۷ امتیازی و ذوب‌آهنی‌ها ۱۱ امتیازی شدند در رده‌های چهاردهم و نهم باقی ماندند.

۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: 22768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha