یک باجناق دیگر حکم گرفت،این بار در شهرداری تهران ! +عکس

عباس علی پور باجناق حبیب کاشانی عضور شورای شهر تهران به ریاست موسسه هادیان شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از صراط نیوز عباس علی پور باجناق حبیب کاشانی عضور شورای شهر تهران به ریاست موسسه هادیان شهر رسید.

موسسه هادیان شهر تهران در تاریخ  ۱۳۸۰/۱۲/۱۹ تحت شماره ۱۳۸۱۷  در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تأسیس و به ثبت رسیده است . فعالیت اصلی موسسه از بدو تأسیس لغایت پایان سال ۱۳۸۲ صرفاً ارائه خدمات تأمین نیروی انسانی در رابطه با نیروهای خدماتی، نگهبان و بخشی از پرسنل اداری شاغل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و واحدهای تابعه آن را شامل می‌شد.

از ابتدای سال ۱۳۸۳ در پی انجام تغییرات در سطوح مدیریتی و متعاقب آن تغییر نگرش و رویکرد مسئولین وقت نسبت به عملکرد و فعالیت موسسه ، توسعه دامنه فعالیتهای موسسه را موجب میگردد به نحوی که موسسه علاوه‌بر انجام فعالیتهای گذشته مسئولیت ارائه خدمات مالی و اداری ، فنی و تأسیساتی را نیز  به مراکز و واحدهای تابعه سازمان عهده‌دار می‌گردد و همچنین از سوی دیگر در اوایل سال ۱۳۸۳ پس از اصلاح ، تکمیل و بسط موضوع اساسنامه ، دامنه فعالیتهای موسسه در زمینه ارائه خدمات تأمین نیروی انسانی و سایر خدمات از جمله فعالیتهای عمرانی به دیگر واحدهای تابعه شهرداری تهران نیز تسری یافته و این روند تا اواسط سال ۱۳۸۴ ادامه می‌یابد.

در نیمه دوم سال ۱۳۸۶ پیرو مصوبات شورای اسلامی شهر تهران ، تحولاتی در خصوص نحوه فعالیت شرکتها و موسسات تابعه شهرداری تهران ایجاد می شود و بر همین اساس موسسه هادیان شهر تهران به حوزه معاونت مالی و اداری شهرداری تهران انتقال یافته و پس از قرار گرفتن در کار گروه خدماتی و زیست محیطی ، مسئولیت ساماندهی نیروی انسانی را به عهده می گیرد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 22611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha