سخنگوی دولت: امروز کشور بصورت ویدئو کنفرانسی اداره نمی‌شود

سخنگوی دولت گفت: امروز مردم، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهد هستند که کشور بصورت ویدئو کنفرانسی اداره نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل ازخبرگزاری میزان - «علی بهادری‌جهرمی» امروز در یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: شنبه آینده پایان صد روز اول کاری دولت است و از امروز وزارتخانه‌های مختلف آماری را درباره عملکرد این صد روز ارائه خواهند کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مسئله اصلی دولت در شهریور ماه کرونا بود، افزود: در شهریور ماه شاهد آمار گسترده از دست دادن مردم بر اثر بیماری کرونا بودیم و ۷۰۹ شهروند در روز ۲ شهریور که یک روز قبل از آغاز بکار دولت بود، فوت کردند و روزانه چنین آماری داشتیم.

وی عنوان کرد: به این آمار باید تلخی نبود دارو، کالای اساسی و واکسنی که صنوف مختلف برای تهیه آن صف کشیده و رقابت برای حق حیات خود می‌کردند، اضافه کنیم.

بهادری‌جهرمی با اشاره به کمبود سرم که یک داروی عادی است، گفت: علیرغم تلاشی که دولتمردان دوره قبل داشتند، شرایط به گونه‌ای رقم خورده بود که مردم در تهیه سرم هم مشکل داشتند. آزادی‌های عمومی کاهش یافته و تعطیلی کسب وکارها را داشتیم و مردم تلخی فشار مضاعف اقتصادی و قطعی برق در ساعات گرم سال را هم میکشیدند.

سخنگوی دولت تصریح‌کرد: حتما مدیران روز دولت دغدغه حل مشکلات را داشتند و تلاش می‌کردند، اما شرایط تحویل دولت چنین شرایطی بود، اما امروز کسی استرس دسترسی به واکسن کرونا را ندارد. امروز آزادی‌های عمومی که جزو اولویت‌های دولت سیزدهم بود، به جامعه برگشته است؛ آمار تلفات مردم به زیر ۱۰۰ نفر رسیده و ۷ برابر بیشتر به سلامت جان مردم امید داریم.

وی با بیان‌ اینکه امروز کالاهای اساسی در خدمت مردم است، گفت: مردم برای دسترسی به مرغ و تخم مرغ مشکلی ندارند، برای سبد کالا در صف نمی‌ایستند و سبد کالا با احترام جلوی درب به خدمت مردم‌می رسد، زیرا اولویت دولت اهمیت دادن به مسائل اساسی مردم بوده است.

بهادری‌جهرمی تاکید کرد: ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۹ اولین بسته واکسن وارد و تا ۳ شهریور که آغاز کار دولت سیزدهم است ۵ میلیون دز واکسن تزریق شده بود. اما هم اکنون ۱۰۰ میلیون دز واکسن تزریق شده و سرعت تزریق واکسن ۴۰ برابر دوره قبل شده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: امروز خانواده‌ها می‌توانند راحت‌تر زندگی کنند و در کنار این کادر درمان هم با وجود اینکه باید تلاش کند، بهتر می‌تواند نفس بکشد و فشار کاری شان کم‌شده است.

وی گفت: امروز مردم، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهد هستند که کشور بصورت ویدئو کنفرانسی اداره نمی‌شود.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه مردم نمی‌پذیرند فاصله‌ای میان خود و دولت‌مردان وجود داشته باشد بیان کرد: دیوار میان مردم و دولت دیگر شکسته است.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 22473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha