جلسه مشترک برای ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی و بورس

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی سیاست‌های دولت برای ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی و بورس با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان بورس در جلسه امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛  حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح جلسه صبح سه‌شنبه هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران گفت: این نشست با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف بررسی بایدها و نبایدهای دولت در وضعیت کنونی اقتصاد، سیاست دولت برای ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی و وضعیت بورس برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار بود،  یک هماهنگی و همراهی در رابطه با سیاست‌های دولت برای اجرای یارانه‌ها و تصمیمات دولت در این خصوص ایجاد شود که وزیر اقتصاد و دارایی گزارش کاملی را برای نمایندگان ارائه کرد.   

حاجی‌بابایی اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس در این جلسه سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح و در ادامه خاندوزی و عشقی ضمن پاسخگویی به سوالات، گزارشی از وضعیت آینده بورس، گمرک، بانک‌ها و سیاست‌های دولت را مطرح کردند.

۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 22469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha