انتقاد از معاون رئیس جمهور آمریکا به‌خاطر خرید قابلمه فرانسوی

معاون رئیس جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به فرانسه اقدام به خرید یک سرویس قابلمه فرانسوی کرده که همین امر انتقادات جدی را علیه او به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا، در سفر اخیر خود به فرانسه در نزدیکی موزه لوور اقدام به خرید یک سرویس قابلمه فرانسوی از یک فروشگاه کرده است.

وی گفته بود این سرویس را برای آشپزی در عید شکرگزاری خریده و شوهرش مانند یک وردست به وی در آشپزی کمک خواهد کرد.هریس این سرویس را به ارزش ۵۰۰ دلار خریده و این مسئله باعث انتقادات جدی از سوی جمهور خواهان شده است.

آنها می گویند با این خرید گران، معاون رئیس جمهور آمریکا نشان داد که فاصله زیادی با قشر متوسط در جامعه آمریکا دارد.یک حساب توئیتری منسوب به جمهوری خواهان نوشته در حالی که هزینه های مردم برای عید شکرگزاری به شکل بی سابقه ای افزایش یافته، هریس برای خرید یک قابلمه ۳۷۵ دلار در فرانسه پول داده است.

در پاسخ نیز دموکرات ها گفته‌اند پولی که هریس برای خرید قابلمه داده در مقابل ولخرجی های ترامپ قابل مقایسه نیست چرا که هر مامور سرویس مخفی همراه ترامپ برای هرشب حضور در املاک وی در زمان ریاست جمهوری ۶۵۰ دلار دریافت می کرده است. یا در عین حال ترامپ برای ساکت نگهداشتن یک بازیگر فیلم های مستهجن و جلوگیری از برملا شدن راز رابطه پنهانی‌اش با وی ۱۳۰ هزار دلار به وی پول داد.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 22439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha