منصوریان - مجیدی رویارویی دیدنی در آبادان

شاگردان علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس، حالا باید در خانه میزبان دیگر تیم قدرتمند پایتخت یعنی استقلال باشند.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، از سری رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ،  جدال منصوریان و مجیدی می‌تواند در تقابل صنعت نفت و استقلال دیدنی باشد زیرا که این بازی دومین دوئل این دو سرمربی است. در تقابل قبلی، منصوریان به عنوان سرمربی آلومنیوم اراک میزبان تیم مجیدی بود که بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید. منصوریان تاکنون به عنوان سرمربی ۷ بار برابر استقلال قرار گرفته که حاصل آن ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست بوده است.

آبی‌ها در حالی رو در روی برزیل ایران قرار می‌گیرند که در ۳ دیدار اخیر خود، ۳ تساوی کسب کرده‌اند و رنگ برد را ندیده‌اند. روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند پس از غیبت در دیدار با گل‌گهر سیرجان، به لیست شاگردان مجیدی بازگشته‌اند و آرمان رمضانی به علت مصدومیت و بابک مرادی به علت محرومیت توسط باشگاه استقلال در لیست استقلال حضور ندارند. همچنین رشید مظاهری از دیگر خط خورده‌های لیست آبی‌ها است.  استقلال با ۱۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. آبادانی‌ها در حالی در ۵ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند که در ۵ تقابل اخیرشان با استقلال نیز تاکنون برنده نبوده و ۲ تساوی و ۳ شکست کسب کرده‌اند.

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 22427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha