بخش های جنجالی  فیلم سینمایی شهر گربه ها/ آیا فیلم متوقف خواهد شد؟ +ویدئو

به ادعای هاشمی، این فیلم نقد مهاجرت و زندگی رویایی در آن‌سوی آب است.با این حال برخی از اقشار مذهبی با راه اندازی کمپین ،نسبت به محتوای فیلم به ویژه سکانس‌های رقص و آواز آن معترض بوده و خواستار حذف آن شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی، از سوم آذرماه در ۱۳۴ سالن سینما روی پرده رفته و تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان فروخته است. به ادعای هاشمی، این فیلم نقد مهاجرت و زندگی رویایی در آن‌سوی آب است.

با این حال  برخی از اقشار مذهبی با راه اندازی کمپین ،نسبت به محتوای فیلم به ویژه سکانس‌های رقص و آواز آن معترض بوده و خواستار حذف آن شده اند.

علیرضا خمسه ،نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، فرهاد آییش،امین زندگانی، امیر غفارمنش، میر طاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی،مریم سعادت، داریوش موفق، رضا بنفشه خواه ،محمد هادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طایفه، علی شایانفر، فرزانه زهره‌وند، ساناز نادری، داریوش پیرو و دونالد ترامپ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : گربه های گربستان به طمع رسیدن به آرزوهای خود قصد دارند با شرکت در مسابقه ای که دسیسه مشاور حاکم شهر گربه هاست، شرکت و به شهر گربه ها عزیمت کنند، غافل از اینکه حاکم به کمک تحقیقات و کشفیات گرفسور تصمیم دارد عمر آنها را گرفته و به خودش اضافه کند حاکم شهر گربه ها با این کار بیشتر از همه گربه ها عمر خواهد کرد، اما شنگول و گربه های دیگر با نقشه ای به کمک گرفسور که تحت فشارهای حاکم خسته شده است، می آیند تا.... .

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۵
کد خبر: 22413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سارا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      2 0
      من فیلمش رو دیدم و لذت بردم خوبی هاش هم از ترانه خوانیشون بود من که خیلی کیف کردم