زمان دقیق پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه سیما + ویدیو

شبکه سه سیما پیش از این در سریال‌های جدی شبانه، تجربیات موفقی مانند گاندو، خانه امن، بانوی عمارت، کلبه‌ای در مه و یاور را داشته و اکنون در حال پخش سریال جذاب سرجوخه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پخش سریال تلویزیونی شبانه جدی سرجوخه از روز دوشنبه سوم آبان‌ماه از شبکه سه سیما آغاز شد. پخش این سریال تقریبا ساعت ۲۰:۴۵ شروع شده و در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند هر شب این سریال زیبا و جذاب را در محدوده زمانی فوق تماشا کنند.

سریال تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، نویسندگی حسین امیرجهانی و  تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، مضمونی جدی اجتماعی و امنیتی دارد.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا بازیگرانی هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای، چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.

ساعت پخش و تکرار سریال «سرجوخه» از شبکه ۳ صداوسما

سریال سرجوخه با فضایی متفاوت توسط سازندگان سریال خانه امن ساخته شده و قصه‌ای جذاب روایت می‌کند.

روایت بازیگر سرجوخه از اتفاقی که همه را شوکه می‌کند - همشهری آنلاین

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه شان قرار می‌گیرد.

ساعت پخش و تکرار سریال «سرجوخه» از شبکه ۳ صداوسما

تکرار این مجموعه در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، بین ۹:۳۰ الی ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 22375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha