سه سوت حذف! / پایان کار پینگ پنگ بازان در آمریکا

اعضای تیم ملی تنیس روی میز ایران خیلی زود با مسابقات جهانی آمریکا خداحافظی کردند.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، ملی پوشان تنیس روی میز ایران در بخش انفرادی مسابقات جهانی موفق به صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نشدند و خیلی زود از دور رقابتها کنار رفتند.

در مرحله یک سی و دوم جدول انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان  دو نماینده ایران دومین بازی خود را انجام دادند که هر دو نتیجه را  واگذار کردند و از مسابقات حذف شدند. 

نوشاد عالمیان با رنکینگ ۶۹ جهان با نتیجه  ۴بر ۱ مقابل  سدریک نوتیک از بلژیک با رنکینگ ۷۵ جهان را شکست خورد . از راهیابی  به دور بعد بازماند. عالمیان پیش از این نماینده چین تایپه را شکست داده بود. 

امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران هم با رنکینگ ۱۶۴ بازی را به فان ژن دونگ نفراول جهان با نتیجه ۴ برصفر واگذار کرد.  

هدایی در گیم چهارم توانست بسیار زیبایی از خود به نمایش بگذارد و حتی تا مرز اینکه این گیم را از نفر اول جهان بگیرد پیش رفت اما در نهایت  گیم چهارم را نیز واگذار کرد. 

به این ترتیب هر دو نماینده ایران در بخش انفرادی از دور رقابتها کنار رفتند. 

اما در بخشی تنیس دو نفره هم ، تیم برادران عالمیان در اولین بازی خود در جدول دونفره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، تیم برادران عالمیان مقابل تیم فرانسه شکست خورد و از مسابقات حذف شد. تیم نوشاد و نیما عالمیان در دور اول جدول دونفره استراحت داشت و در دور دوم با نتیجه ۳بر صفر بازی را به فرانسه واگذار کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا برگزار شد. 
 

۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
کد خبر: 22319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha