حادثه تلخ؛ برخورد قطار با تعمیرکارمترو در ایستگاه ارم سبز +واکنش شهردار تهران

هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متاسفانه در مسیر تردد قطار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، رستمی قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد حادثه روز گذشته و جان باختن یکی از کارگران تعمیراتی مترو گفت: در ساعت ۶:۳۷ روز گذشته در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز در خط ۴ مترو مشکلی ایجاد شد که این مشکل به تعویض خط قطارها مربوط می‌شد.

وی با بیان این‌که با توجه به نوع اختلالی که ایجاد شده بود تیم نگهداری و تعمیرات با هماهنگی مرکز فرمان و کنترل سریعا به محل اعزام شدند و به داخل تونل رفتند تا بتوانند هرچه سریع‌تر خرابی را رفع کنند تا حرکت قطارها در ساعت پیک دچار اختلال نشود، گفت: هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متاسفانه در مسیر تردد قطار قرار گرفت.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان این‌که قطار خروجی از ایستگاه با این فرد برخورد می‌کند، اضافه کرد:با توجه به شدت جراحات وارده، همکارمان فوت می‌کند و بلافاصله تیم امدادی وارد عمل شده و نسبت به انتقال پیکر همکارمان اقدام می‌کنند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جان باختن یکی از کارکنان مترو را در حادثه برخورد با قطار در ایستگاه ارم سبز تسلیت گفت و به سازمان بازرسی شهرداری دستور داد ظرف ۲۴ ساعت علت بروز حادثه را گزارش کند تا با متخلفان احتمالی برخورد شود.

دستور شهردار تهران درباره تحقیق از علت حادثه ایستگاه ارم سبز

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«حادثه دلخراش از دست دادن همکار عزیزمان حین انجام وظیفه در ورودی ایستگاه مترو ارم سبز بسیار متاثرم کرد. ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیز از دست رفته دستور دادم سازمان بازرسی شهرداری ظرف ۲۴ ساعت علت بروز حادثه را گزارش دهد تا برخورد لازم با متخلفین احتمالی انجام شود.»

یک کارگر تعمیرکار مترو در زمان خرابی سوزن ریل راه‌آهن در خط ۴ مشغول تعمیر سوزن ورودی ایستگاه مترو ارم سبز تهران بود که قطار به او برخورد کرد.

این کارگر جوان مترو تهران بر اثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد. گفته می‌شود راهبر قطار از حضور این کارگر در ورودی خط ۴ مترو اطلاع نداشته است.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 22278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha