حقوق ۲۱۵ میلیون تومانی در پتروشیمی! /فیش های نجومی دوباره حاشیه ساز شد + سند

در حالی که وزیر کار در نخستین روزهای کاری خود گفته بود با نجومی بگیران برخورد جدی می کند، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر، گزارش های حقوق و مزایای برخی مدیران منتشر شد که البته بسرعت از سمت های خود برکنار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از میز نفت، چند روز پیش بود که خبری در رسانه ها دست به دست شد که نشان می داد تعدادی از مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر به دلیل دریافت حقوق های فوق نجومی برکنار شده اند. خبری که میزان دریافتی این مدیران را نشان نمی داد ولی اسنادی که به دست میز نفت رسید و روز گذشته بخشی از آن در کانال منتشر شد نشان می دهد اوضاع خراب تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت
به عنوان نمونه، گزارش حقوق ومزایای علی جابری مدیر منابع انسانی  نشان می دهد وی در مرداد ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.
 

فرهاد رحیمی، مدیرمالی پتروشیمی امیر کبیر هم در فروردین ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۷ میلیون تومان حقوق گرفته است که البته ۱۰۰ میلیون آن، به عنوان حقوق و مزایای غیرمستمر قید شده است.
 


حقوق و مزایای غیرمستمر رحیمی بای اردیبهشت، یعنی یک ماه بعد هم ادامه داشته است بطوری که از واریزی ۱۵۰ میلیون تومانی برای او به عنوان حقوق، ۱۱۰ میلیون تومان آن با همین عنوان در نظر گرفته شده است.
 

رحیمی در شهریور ۱۴۰۰ هم از این نعمت بزرگ برخوردار بوده است بطوری که در این ماه، ۲۱۵ میلیون تومان حقوق دریافت کرده که فقط ۱۰۰ میلیون تومان آن، در قالب کارت هدیه در نظر گرفته شده است!
 

حمیدرضا امین پور  رئیس حراست پتروشیمی امیرکبیر هم از موهبت رحیمی برخوردار بوده است بطوری که ۶۴ میایون تومان از حقوق ۸۵ میلیونی او در مرداد ۱۴۰۰ شامل  است.
 


بیشتر سهام پتروشیمی امیرکبیر در اختیار وزارت کار است و در دولت گذشته به حدی ریخت و پاش در این وزارتخانه عجیب بوده است که براحتی و بدون هیچ نگرانی، چنین حقوقی به حساب مدیران این شرکت واریز می شده است.

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 22205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha