مردم اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسؤولین نمی‌پذیرند

رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز شورای عالی قوه‌قضائیه گفت: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است؛ «اظهار عجز» و سستی و کم‌کاری، دشمن را در جنگ اقتصادی «گستاخ»‌تر می‌کند؛ مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسؤولین نمی‌پذیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز شورای عالی قوه‌قضائیه گفت: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است؛ «اظهار عجز» و سستی و کم‌کاری، دشمن را در جنگ اقتصادی «گستاخ»‌تر می‌کند؛ مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسؤولین نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی همچنین اظهار داشت: آنچه امیدآفرین است گره‌گشایی‌های واقعی و اجرایی از زندگی مردم است و رمز پیروزی ما، «اقتدار» نشان دادن است.

رئیس دستگاه قضا همچنین گفت: برای کنترل قیمت کالاهای مصرفی مردم در بازار، وزیر صمت نسبت به راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و شفاف سازی زنجیره «تولید و تأمین» کالا تا «توزیع و مصرف» آن، اقدام کند تا راه به روی دلالان و سوداگران و قاچاقچیان بسته شود.

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 2219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha