اختصاصی/ ایران نبود ایرانی ها باختند! / نتایج ایرانی های حاضر در مسابقات جهانی کاراته

همه ایرانی های حاضر در مسابقات جهانی کاراته در امارات در غیاب تیم ملی ایران مقابل حریفان خود شکست خوردند و با دست خالی برگشتند.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، مسابقات کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۱ بدون حضور کاراته کاران ایران به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در دوبی به پایان رسید. این در حالی بود که در غیاب تیم ایران ، سایر ایرانی های حاضر در این دوره از رقابتها که از سایر کشورها حضور پیدا کرده بودند نیز عملکرد درخشانی نداشتند. 
در این مسابقات سه نماینده از تیم پناهنده ها ثبت نام کرده بودند که هر سه ایرانی بودند که در مطلبی با عنوان " ایران نیست ولی ایرانی‌ها هستند!/آغاز مسابقات جهانی کاراته + عکس " آنها را معرفی کردیم. 

اما با شروع رقابتها هامون درفشی پور که اصالتا کرمانشاهی و پناهنده کاناداست به همراه مربی خود سمیرا ملکی پور در مسابقات دسته +۶۷ کیلوگرم شرکت کرد اما در همان دور اول ۶ بر سه به کاراته کار گمنام آرژانتینی باخت و بلافاصله با شکست این کاراته کار برابر عمر العظیمی عربستانی ، هامون درفش پور هم از دور رقابت ها کنار رفت.  



امیر خانی دیگر عضو تیم کاراته پناهندگان از بلژیک بود که او در مسابقات جهانی امارات در وزن +۶۰ کیلوگرم به میدان رفت. خانی که به کشور بلژیک پناهنده شده است در دور اول عفیف قیس از اردن را شش بر یک شکست داد او سپس نیکیتا فیلیپوف از اوکراین را هم ۲ بر یک برد و در ادامه برابر کاراته کار فرانسوی انزو برثون یک بر یک مغلوب شد . اما نماینده فرانسه خودش در مراحل بعدی به کاراته کار ایتالیایی باخت تا خانی از دور رقابتها کنار رود. 


 

اما کامران مدنی کاراته کار آمریکایی که اصالتا ایرانی است هم در دسته -۸۴ کیلوگرم در همان دور اول به مازن جعیدی از اردن باخت و این در حالی بود که نماینده اردن هم دور بعد خودش برابر اکوادور شکست خورد تا پرونده ایرانی های حاضر در مسابقات جهانی امارات بسته شود .




ایران نیست ولی ایرانی‌ها هستند!/آغاز مسابقات جهانی کاراته + عکس

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 22158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha