حسن یزدانی و مزرعه آخرت / پا جای پای آقا تختی + فیلم اختصاصی و عکس

بنیاد خیریه مزرعه آخرت مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آل طاها شهرستان نکا روز پنج شنبه میزبان حسن یزدانی قهرمان نامدار جهان و المپیک بود.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به گزارش آوای خزر،حسن یزدانی کشتی‌گیر نامدار جهان و المپیک با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و دستگیری از نیازمندان، از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست “آل طاها” مازندران در شهرستان نکا بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مجموعه مردمی و خیریه قرار گرفت. 
در این حرکت خیرخواهانه یزدانی به همراه پدرش علی اعظم یزدانی از جویبار عازم نکا شد و از این مرکز بازدید کرد. مدیر بنیاد خیریه مزرعه آخرت مازندران با اشاره به بازدید “حسن یزدانی” از این مرکز شبانه‌روزی آل طاها، هدف از حضور ایشان را ترویج فرهنگ پهلوانی و دستگیری از محرومان و ایتام و تشویق سایر عزیزان و جوانان نیکوکار به این قبیل اقدامات عنوان کرد.
فیلم این بازدید نیکوکارانه را ببینید. 
 

”  بنیاد نیکوکاری “مزرعه آخرت” مازندران در سال ۱۳۹۷ با هدف نگهداری شبانه‌روزی از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست ۳ تا ۶ سال است تشکیل شده است که از حدود یک سال پیش ، با مشارکت مستقیم مردم و از طریق خیرین و بهزیستی اداره می شود.
 حسن یزدانی علاوه بر بازدید از بنیاد و مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، به گلزار شهدای طوسکلا نکا رفت و بر مزار ۱۷ شهید این روستا حاضر شد.
 

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 22132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha