اختصاصی / اسرائیلی‌ها دست خالی از امارات برگشتند!

گفته می شود اعضای تیم ملی کاراته ایران به خاطر حضور ۵ ورزشکار اسرائیلی در جدول رقابتها ، در مسابقات جهانی شرکت نکردند و این در حالی بود که هر ۵ کاراته کار اسرائیلی خیلی زود از دور رقابتها کنار رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی کاراته ایران متشکل از تیم های کاتا و کومیته تیمی و انفرادی مردان و زنان حضور در مسابقات جهانی کاراته را به دلیل آنچه تست PCR  مثبت چند ورزشکار عنوان شد از کف دادند اما شایعاتی بود که نشان می داد دلیل اصلی غیبت اعضای تیم ایران در مسابقات جهانی امارات حضور ۵ ورزشکار اسرائیلی در جدول رقابتهاست. 
این در حالی بود که اعضای تیم ملی کاراته با صرف هزینه های سنگین مدتها بود که برای حضور در این مسابقات آن هم در ساحل خلیج فارس و درخشش در امارات تمرین کرده بودند و فرآیند انتخابی این مسابقات هم بسیار پیچیده و پر هزینه برای فدراسیون کاراته به اتمام رسید. اما از سوی دیگر در غیاب ایران مسابقات جهانی کاراته در امارات از هفته گذشته آغاز شد و نتایج دسته های مختلف مسابقات مشخص شد . نتایجی که برای ۵ ورزشکار اسرائیلی فقط شکست در برداشت و آنها را دست خالی روانه تل آویو کرد. 

نتایج اسرائیلی ها در مسابقات جهانی کاراته:
 
در منهای ۶۰ کیلوگرم آقایان ، رانان گهتبرگ از اسرائیل دور اول نماینده ایرلند را ۳ بر ۲ شکست داد . در دور دوم کاراته کار ارمنستانی را ۴ بر صفر مغلوب کرد اما در دور سوم به بلغارستان باخت و چون حریف بلغاری خودش مقابل روسیه شکست خورد ، لذا نماینده اسرائیل حذف شد. 
در منهای ۶۷ کیلوگرم آقایان،  رام گایگی از اسرائیل در برابر آناس عالمی از مراکش یک بر صفر شکست خورد و با توجه به باخت حریف مراکشی مقابل مجارستان در همان دور اول از صحنه مسابقات کنار رفت.
در مثبت ۸۴ کیلوگرم آقایان ، احمد ابوعباس از اسرائیل در برابر نماینده قرقیزستان سه بر یک شکست خورد و با باخت نماینده قرقیز مقابل شیلی ، کاراته کار اسرائیل هم حذف شد. 
در منفی ۵۰ کیلوگرم خانم ها ، کورال آموس از اسرائیل در دور اول به تایلند سه بر صفر باخت . تایلند مغلوب حریف مصری شد و لذا نماینده اسرائیل از دور رقابتها کنار رفت. 
در منفی ۵۵ کیلوگرم خانم ها ، راتم افرونی از اسرائیل در همان دور اول به ۳ بر یک به یونان باخت و متعاقب شکست نماینده یونان به ازبکستان ، کاراته کار اسرائیلی حذف شد .   

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 22126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha