افزایش سرمایه چند شرکت بورسی

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه برای چند شرکت بورسی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه برای چند شرکت بورسی صادر شد. بر این اساس ولساپا، خبنیان، قزوین و غپینو افزایش سرمایه دادند.

شرکت لیزینگ یاران سایپا با نماد ولساپا با سرمایه فعلی ۹۰۴ میلیارد تومان نسبت به افزایش سرمایه ۶۱ درصدی از محل سود انباشته اقدام کرده است. سرمایه این شرکت بعد از افزایش ۹۵۹ میلیارد تومان است. علت این افزایش سرمایه افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان جهت خرید خودرو و سایر کالاها اعلام شده است.

شرکت بنیان دیزل با نماد خبنیان نیز با سرمایه فعلی: ۵٫۵ میلیارد تومان، ۱۷ هزار و ۸۱۲ درصد افزایش سرمایه داد. سرمایه جدید این شرکت ۹۸۵ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و منبع آن مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعلام شده است. همچنین علت این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالاهای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی است.

کارخانجات قند قزوین با نماد قزوین با سرمایه فعلی ۳۳ میلیارد و ۱۹ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۰۰ تومان ۵۲۷ درصد افزایش سرمایه داده است. سرمایه جدید این شرکت ۲۰۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است و از منبع سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صورت گرفته است. علت این افزایش نیز اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالاهای ایرانی بوده است.

شرکت پارس مینو با نماد غپینو نیز با سرمایه فعلی ۶۶۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۳۶ درصد افزایش سرمایه داده و سرمایه این شرکت هم‌اکنون ۹۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته است. علت افزایش سرمایه نیز اصلاح ساختار مالی اعلام شده است.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 22122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha