پرسپولیس از کورس جاماند/تعارف صدر جدول بین استقلال و سپاهان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که استقلال، سپاهان و پرسپولیس برابر حریفان به نتیجه تساوی رسیدند و در مجموع هشت مسابقه، تنها ۱۰ گل وارد دروازه‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار مهر، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال طی دیروز و امروز (پنجشنبه و جمعه) برگزار شد که نتایج رقم خورده در این هفته منجر به صدرنشینی تیم آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی شد. این هفته در مجموع هفته کم گلی بود و در هشت مسابقه، تنها ۱۰ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

در یکی از بازی‌های هفته پنجم، تیم آلومینیوم در اراک به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با کسب پیروزی در این مسابقه، به صدر جدول رده بندی رفت. ذوب آهن اصفهان هم با نتیجه مشابه پدیده مشهد را شکست داد تا یکی از دو بازی پر گل این هفته را به نام خود کند.

سه دیدار استقلال - نساجی، سپاهان - تراکتور و صنعت نفت - گل گهر با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد، فولاد و فجر سپاسی با یک گل برابر حریفانشان پیروز شدند و پرسپولیس هم با تساوی یک - یک به بازی با مس خاتمه داد.

با این نتایج، آلومینیوم اراک با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گرفت و شاگردان فرهاد مجیدی فرصت خوب صدرنشینی را از دست دادند.

تیم سپاهان هم در شرایطی که می‌توانست با عبور از تراکتور صدرنشین شود، در این هفته فرصت سوزی کرد.

این هفته دو مربی جدید روی نیمکت تیم‌ها حضور داشتند. جواد نکونام نخستین بازی فولاد در این فصل را هدایت کرد و توانست در شرایطی که تیمش از دقیقه ۲۴، ۱۰ نفره شده بود برابر هوادار به پیروزی برسد.

تراکتور هم نخستین تجربه خود را با «زونیمیر سولدو» سرمربی جدید و کُروات پشت سر گذاشت.

علاوه بر این، اتفاق ویژه هفته پنجم را باید بازگشت هواداران به ورزشگاه به صورت رسمی بعد از گذشت نزدیک به دو سال دانست. سازمان لیگ در بازی امروز استقلال با نساجی به صورت آزمایشی ۵ هزار بلیت فروخت تا هواداران این دو تیم شانس حضور در استادیوم را از دوران شیوع ویروس کرونا به دست بیاورند. این طرح از هفته آینده در صورت فراهم بودن شرایط و زیر ساختها، در سایر ورزشگاه‌ها هم اجرایی می‌شود.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر

* آلومینیوم اراک ۲ - نفت مسجد سلیمان ۱
* پدیده مشهد ۱ - ذوب آهن اصفهان ۲
* صنعت نفت آبادان صفر - گل گهر سیرجان صفر
* پیکان صفر - فجر سپاسی ۱
* مس رفسنجان ۱ - پرسپولیس ۱
* فولاد ۱ - هوادار صفر
* سپاهان صفر - تراکتور صفر
* استقلال صفر - نساجی مازندران صفر

جدول رده بندی لیگ برتر
نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر/تعارف صدر جدول بین استقلال و سپاهان

۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
کد خبر: 22104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha