خشم شدید کریستیانو ؛ کینه ابدی در دل رونالدو! + تصاویر و ویدیوها

کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال هنوز به داوری دیدار رفت مقابل صربستان معترض است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، آنچه کریستیانو رونالدو از آن می ترسید به سر او و تیم ملی پرتغال آمد و حالا آنها برای صعود به جام جهانی باید از مرحله دشوار پلی آف عبور کنند. این در حالیست که شرایط می توانست به شکل دیگری برای تیم ملی پرتغال پیش برود و در واقع این تیم قربانی اشتباهات داوری دور رفت شد.

چند ماه قبل و در دیدار رفت صربستان مقابل پرتغال، این کریستیانو رونالدو که در دقایق پایانی موفق به زدن گل برتری تیمش در خانه حریف شد، اما مارکو دیکس، کمک داور هلندی این گل صحیح را مردود اعلام کرده و در نهایت آن مسابقه با همان تساوی ۲-۲ به اتمام رسید.

کریستیانو رونالدو در آن مقطع به دنبال رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ در رده ملی بود و هر یک گل برای او ارزش ویژه ای داشت. پس این ستاره باتجربه از شدت خشم با عصبانیت هر چه تمام تر به سمت کمک داور رفته و در نهایت وقتی دید به نتیجه نمی رسد، بازوبند خود را به زمین کوبیده و راهی رحتکن شد. اگر آن گل قبول می شد، پرتغال علیرغم شکست در مسابقه دیشب نیز می توانست جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کند.

اما بعد از چند ماه این اتفاق هنوز از ذهن کریستیانو رونالدو نرفته و او حتی در پایان مسابقه دیشب نیز به این موضوع اشاره کرد. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال مدعی شد کریستیانو رونالدو در پایان بازی به بازیکن صربستان در همین رابطه گلایه کرده و مدعی شد گل درست او در بازی رفت مردود اعلام شده است.

به هر حال سرنوشت به شکلی رقم خورد که حالا کریستیانو رونالدو و پرتغال باید در مرحله پلی آف حاضر شوند و مانند سال ۲۰۱۳، این بازیکن کار دشواری برای رساندن تیم ملی کشور خود از این مرحله به جام جهانی دارد.

در ویدیوی زیر، گل دوم صربستان به پرتغال توسط میتروویچ که منجر به صعود تیم ملی فوتبال صربستان به جام جهانی قطر شد را مشاهده می‌کنید:

برنامه کامل مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در قاره اروپا + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 21961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha