مصدومیت وحشتناک دختر فوتبالیست ایرانی / استفاده از پلیس اردن به جای تیم پزشکی! + فیلم

ای کاش مدیران فدراسیون فوتبال این ویدیو را دیده باشند و اینقدر غیرتشان به جوش آمده باشد که نسبت به میزبانی ضعیف اردنی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کنند. نبودن تیم پزشکی حرفه ای و استفاده از نیروهای نظامی برای انتقال دختر مصدوم ایرانی احتمالا موضوع کوچکی نیست

سرویس ورزش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛تقابل تیم‌های شهرداری سیرجان و گوکولام کرالا هند در شرایطی با برتری یک گله نماینده ایران در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا به پایان رسید که یک مصدومیت سخت برای ستاره ایرانی همه را نگران کرد.
 

زهرا علیزاده که در بازی نخست یک سوپرگل را با ضربه‌ای چیپ به ثمر رساند و یک پاس‌گل هم داد، امروز یک فرار عالی از پشت مدافعان هندی داشت اما بی‌احتیاطی و حرکت خشن دروازه‌بان گوکولام باعث شد تا مصدومیت شدیدی برای علیزاده ایجاد شود و او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. اتفاق عجیب اینجا بود که تیم پزشکی تخصصی در کنار زمین وجود نداشت و ورود برانکارد با تاخیر زیاد همراه شد . عجیب تر اینکه در صحنه های مختلف بازی ، نیروهای نظامی اردنی مستقر در استادیوم ، به جای گروه پزشکی ، وارد زمین می شدند و دختران مصدوم را با برانکارد به بیرون منتقل می کردند. 
البته بعد از انتقال به بیمارستان و بررسی‌های انجام شده مشخص شد خوشبختانه مشکل ایجاد شده برای ستاره سیرجانی‌ها حاد نبوده و او با هوشیاری کامل سی تی اسکن مغزی را انجام داده و از بیمارستان مرخص شد .

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 21946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha