انگلیسی حرف زدن رئیس سازمان محیط زیست جنجالی شد + ویدیو

علی سلاجقه در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ با حکم سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به تازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن علی سلاجقه، رییس سازمان محیط زیست کشور در کنفرانس اقلیمی گلاسکو به سختی از روی متن انگلیسی که برای او نوشته شده، می خواند. این در حالیست که او بخشی از تحصیلاتش را در آمریکا گذرانده است.

علی سلاجقه،‌ متولد سال ۱۳۴۶ در شهر رابر محله کشکوئیه استان کرمان است. او در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ با حکم سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

سلاجقه دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی منابع طبیعی – آبخیزداری (۱۳۷۰)، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی آبخیز – سیلاب (۱۳۷۳) و دکترای علوم مهندسی آبخیز – مهندسی رودخانه (۱۳۸۳) از دانشگاه تهران است و همچنین دورۀ فوق دکتری را در رشته مهندسی منابع آب – ردپای آب در دانشگاه فلوریدا آمریکا گذرانده است.

در کنفرانس اب و هوایی کلاسکو که به تازگی برگزار شده، ابراهیم رییسی شرکت نکرد. اما رییس سازمان محیط زیست در راس یک تیم در مهم ترین نشست آب و هوایی جهان شرکت داشت تا بگوید ایران در صورتی که تحریم ها برداشته شود، توافقنامه تاریخی پاریس درباره تغییرات اقلیمی را تصویب خواهد کرد.
کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد ۲۰۲۱، بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد است که بین ۳۱ اکتبر تا ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱، به ریاست کشور بریتانیا، مرکز اس‌ئی‌سی در گلاسکو، در شهر گلاسکو، اسکاتلند برگزار شده است.

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 21925
منبع: هفت صبح

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha