پرچم ایران کنار عکس یک زن برهنه/چرا فدراسیون اعتراضی نکرد؟ + عکس

پوستر مسابقات بدنسازی قهرمانی آسیا به گونه ای طراحی شده که پرچم ایران در بدترین قسمت تصویر کنار یک زن برهنه منتشر شده است .

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ مسابقات بدنسازی قهرمانی آسیا از روز گذشته در بیروت لبنان و بدون حضور نمایندگان بدنسازی کشورمان آغاز شده است و این در حالی است که روی پوستر این مسابقات ، کج سلیقگی خاصی صورت گرفته و در حالیکه پرچم هیچ کدام از کشورهای عربی حتی پوستر خود لبنان دیده نمیشود پرچم مقدس کشورمان با هلال الله میانه پرچم در بدترین قسمت ممکن این پوستر و در کنار تصویر یک زن برهنه تعبیه شده است.



همانطور که در تصویر بالا میبینید خبری از پرچم امارات ، عربستان سعودی و حتی خود لبنان نیست اما پرچم ایران دقیقا در کنار یکی از قهرمانان خانم برهنه بدنسازی دنیا طراحی شده که به نظر می رسد با توجه به استفاده از نام مقدس الله در میانه پرچم می بایست مسولان ورزشی خصوصا  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نسبت به این اتفاق واکنش درخوری نشان میدادند.  
نکته جالب ماجرا اینجاست که فدراسیون لبنان یکی دو ماه پیش این پوستر را به شکل زیر تغییر داد و از آن در شبکه های  اجتماعی اش استفاده کرد. 

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 21920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha