امروز اول آذرماه | شروع ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ + لینک

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه‌های سراسری و آزاد است، از تاریخ ۱ تا ۸ آذرماه اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله با برگزاری آزمون دکتری از میان علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه‌های سراسری و آزاد دانشجو پذیرش می‌کند. تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، انتخاب رشته، مصاحبه و اعلام نتایج توسط این سازمان و از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود .

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است چون اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در این مرحله از دست بدهد، امکان شرکت در بقیه مراحل آزمون دکتری را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون مهلت و زمان ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ ارائه شده است .

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

تاریخ دقیق ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام می شود که داوطلبان در زمان مقرر می توانند به دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری پرداخته و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند. زمان ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ از روز ۱ تا ۸ آذر ماه اعلام شده است.

هر داوطلب می تواند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دکتری ۱۴۰۱، ابتدا هزینه ثبت نام را به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم پرداخت کرده و از طریق سایت ثبت نام که همان سایت sanjesh.org می باشد، فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کند .

داوطلبان می بایست بر اساس منابع و سرفصل دروس امتحانی آزمون دکتری، خود را برای شرکت در رشته امتحانی مورد نظر آماده کرده و با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۱ سر جلسه آزمون حضور یابند . توصیه می شود قبل از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، داوطلبان دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را با دقت مطالعه کنند و با نحوه ثبت نام کنکور دکتری آشنا شوند .

لازم به ذکر است که به احتمال زیاد همانند سال های گذشته امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ همزمان با ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش فراهم خواهد شد .

همچنین احتمالا پس از اتمام تاریخ ثبت نام دکتری ۱۴۰۱، مهلت مجددی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان جامانده از ثبت نام قرار می گیرد . از این رو افرادی که موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در بازه زمانی مقرر شده از سوی سازمان سنجش نشدند ، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند .

۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 21834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha