اختصاصی/ ژاوی هرناندز قبل از ترک قطر هندبالیست شد / عکس و فیلم

قطری‌ها در مراسمی نمادین از ژاوی تقدیر کردند بگذریم که برای صدور رضایتنامه اش ، میلیاردها دلار حق فسخ قرارداد گرفتند.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در خلال رقابتهای تورنمنت بین المللی هندبال در دوحه قطر ، ژاوی هرناندز بازیکن سرشناس فوتبال اسپانیا ، به صورت افتخاری پیراهن شماره 6 تیم ملی هندبال این کشور را دریافت کرد. 
ژاوی هرناندز که در آستانه ترک قطر است و از دیروز رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا انتخاب شده ، در مراسمی افتخاری در حاشیه مسابقات 4 جانبه هندبال در قطر حاضر شد و پیراهن شماره شش تیم ملی هندبال را از مسئولین هندبال این کشور دریافت کرد. 

 


این در حالی است که  ترکی العلی، رئیس باشگاه السد قطر تأیید کرد توافق نهایی با مدیران باشگاه بارسلونا حاصل شده و این سرمربی اسپانیایی، هدایت آبی اناری ها را بر عهده می گیرد.

از همان ابتدا، تلاش مسئولان بارسلونا بر این بود که رایزنی ها با مدیران تیم السد قطر را آغاز کنند تا مقدمات حضور ژاوی هرناندز را روی نیمکت کاتالان ها را فراهم سازند. در این مسیر، چندین بار کار مدیران بارسلونا گره خورد و با سرسختی سران قطری رو به رو شدند. قطری ها حضور خوان لاپورتا در قطر برای انجام مذاکرات را شرط اصلی برای حضور ژاوی در نیوکمپ اعلام کرده بودند و لاپورتا هم چندان میلی به این سفر نداشت و سرانجام معاونان خودش را راهی این کشور آسیایی کرد تا مذاکرات را آغاز و نهایی کنند.

تا این که بالاخره این مذاکرات به سرانجام رسید و با اعلام رئیس باشگاه قطری، این باشگاه رضایت خود را برای حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت کاتالان ها اعلام کرد.

باشگاه السد در بیانیه اش نوشت:

"پس از پرداخت مبلغ فسخ قرارداد ژاوی، توافق بین السد و باشگاه بارسلونا بر سر انتقال این سرمربی انجام شد. ما با بارسلونا در ادامه راه همکاری خواهیم داشت. ژاوی بخشی مهم از تاریخ باشگاه السد است و برای او در بارسلونا آرزوی موفقیت داریم."

ژاوی هرناندز، سابقه‌ی حضور در خط میانی تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را برای سال ها در کارنامه‌ی کاری دوران بازیگری خود دارد.

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 21684

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha